کد خبر : 23865
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

رئیس فدراسیون اسکواش:

هدف ما قرار گرفتن جزو سه تیم برتر در آسیا است

هدف ما قرار گرفتن جزو سه تیم برتر در آسیا است
رئیس فدراسیون اسکواش گفت: با وجود اینکه هم‌اینک جزو ۶ تیم برتر در آسیا هستیم، تلاش داریم تا در ردیف سه تیم برتر قرار گیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

امیر عزیزی پور گفت: در این راستا مسابقات و اردوهای مختلفی برپا می‌کنیم تا تیم ملی اسکواش با قدرت کامل در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور یابد.
وی که برای شرکت در مرحله نخست لیگ برتر اسکواش و نیز بهره برداری از فاز نخست خانه اسکواش گیلان به رشت سفر کرده است، افزود: روز اول اسفندماه مسابقات اسکواش جایزه بزرگ در جزیره کیش برگزار می شود که پس از آن، نفرات برتر به اردوهای انتخابی و آمادگی تیم ملی دعوت می‌شوند.
رئیس فدراسیون اسکواش ادامه داد: ارودی تیم ملی اسکواش نیمه دوم اسفندماه در تهران برگزار می‌شود و پس از آن اردوهای متناوبی را برپا خواهیم کرد تا تیم ملی اسکواش با قدرت کامل در رقابت‌های قهرمانی آسیا که خرداد ماه سال آینده در کشور چین برگزار می‌شود،حضور یابند.
وی اضافه کرد: در بخش بانوان نیز هم اینک اردوی تیم ملی در استان گلستان برپا شده که پس از اتمام این اردو، رقابت‌های اسکواش جایزه بزرگ به میزبانی گیلان برگزار و نفرات برتر نیز به اردوی آمادگی در این استان دعوت خواهند شد.
عزیزی پور بیان کرد: تیم ملی اسکواش بانوان نیز همراه تیم مردان در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور می یابد و امیدواریم که هر ۲ تیم نتایج مناسبی در مسابقات قهرمانی آسیا تصاحب کنند تا رتبه خود را در آسیا ارتقاء دهیم.
وی در ادامه به سیاست فدراسیون در خصوص رده‌های پایه اشاره و خاطرنشان کرد: فدراسیون اسکواش نگاه ویژه‌ای به رده‌های سنی پایه دارد و به همین دلیل برنامه‌های مختلفی را برای آنها در نظر گرفته است.
رئیس فدراسیون اسکواش در ادامه گفت: بدین منظور اوایل اردیبهشت ماه سال آینده رده‌های سنی پایه ایران به مسابقات بین‌المللی در قطر اعزام می‌شوند که ۲ ورزشکار هم از استان گیلان هستند و پس از رقابتهای قطر، برترین نفرات انتخاب شده تا در مسابقات رده‌های سنی آسیا که در کشور پاکستان برگزار می‌شود، حضور یابند.
عزیزی پور به آغاز مسابقات اسکواش لیگ برتر نیز اشاره و اظهار کرد: لیگ برتر در سه هفته برگزار می‌شود که با هماهنگی سازمان لیگ، هفته نخست این رقابت‌ها حضور هفت تیم و به صورت متمرکز در گیلان برگزار می‌شود و امیدواریم سطح کیفی این مسابقات نیز بسیار بالا باشد.
منبع: خبری ورزش و جوانان گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.