کد خبر : 23894
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

با حضور استاندار گیلان در خمام؛

بهره‌برداری از 18 پروژه آموزشی و پرورشی در گیلان

بهره‌برداری از 18 پروژه آموزشی و پرورشی در گیلان
۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی استان گیلان با حضور نماینده عالی دولت در استان عصر امروز (شنبه) همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مراسم افتتاح همزمان ۱۸ واحد آموزشی و پرورشی استان گیلان از پروژه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان و مردم خونگرم منطقه در شهرستان خمام انجام شد.

۱۸ فضای آموزشی و پرورشی شامل ۵۹ کلاس درس و زیربنای شش هزار و 413 مترمربع با هزینه کرد یک هزار و 400 میلیارد ریال بصورت همزمان در پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر خمام افتتاح شد.

این فضای آموزشی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع شامل ساختمان آموزشی،کتابخانه محله‌ور سالن ورزشی محله محور جمعاً به مساحت دو هزار و 229 مترمربع با هزینه کرد ۲۶۰ میلیارد ریال با حمایت استاندار در تامین اعتبار پروژه به افتتاح رسید.

استاندار گیلان در حاشیه آئین بهره‌برداری این این پروژه‌ها با بیان اینکه قطار توسعه و پیشرفت در کشور شتاب گرفته است، به تشریح افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر امسال در گیلان پرداخت و افزود: در دهه فجر بیش از  ۱۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در این استان افتتاح شد.

عباسی با قدردانی از اهتمام اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان،افزود:در زمان حاضر ۲۲ پروژه آموزشی و پرورشی با ۱۲۶ کلاس درس و با ۲۱ هزار مترمربع زیربنا در استان در دست ساخت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.