کد خبر : 23853
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان :

آغاز طرح هوشمندسازی لیست حق بیمه با امکان ویرایش برای کارفرمایان

آغاز طرح هوشمندسازی لیست حق بیمه با امکان ویرایش برای کارفرمایان
مرتضوی:ضمن تشریح امکانات و قابلیتهای طرح هوشمندسازی لیست حق بیمه ، از کارفرمایان خواست تا به منظور آشنایی بیشتر با تغییرات ایجاد شده در سامانه مربوطه، ارسال لیست را به روزهای آخر ماه موکول ننمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

کیوان مرتضوی در گفتگویی با بیان اینکه در آستانه دهه فجر و همسو با تحولات دیجیتالی سازمان و دولت الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری سازمان و با هدف افزایش امکانات و تسریع خدمات، از ششم بهمن ماه طرح هوشمندسازی لیست حق بیمه در بستر سامانه es.tsmin.ir در منوی کارفرمایان اجرایی شده است، افزود:این اقدام به عنوان گام بلند دیگری از سازمان،قابلیت ویرایش و مغایرت گیری‌های اشتباهات احتمالی را برای کارفرمایان فراهم ساخته و سیستم به صورت آنلاین با واکشی اطلاعات جندین عملیات پردازش را بر روی لیست به شکل متمرکز انجام می‌دهد.
وی با تاکید بر اینکه ماه جاری اولین دوره ارسال لیست کارفرمایان با تغییرات ایجاد شده و افزایش قابلیت مذکور است از کارفرمایان خواست تا به منظور آشنایی بیشتر در منو ارسال لیست و اجتناب از برخورد با ترافیک سامانه در روزهای پایانی ماه،از هم اکنون نسبت به ارسال لیست و پرداخت حق بیمه آن اقدام نمایند.
خاطر نشان میسازد در این طرح کارفرمایان نتایج تمامی عملیات پردازش‌های انجام شده در لیست را مشاهده و انجام ویرایش برای آنها میسر خواهد بود.
شایان ذکر است در استان گیلان ماهانه بیش از 40 هزار لیست حق بیمه به تامین اجتماعی ارسال می‌شود.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.