کد خبر : 18175
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

مدیرعامل توزیع برق گیلان:مانور جهادی با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی در اشكورات رودسر

مدیرعامل توزیع برق گیلان:مانور جهادی با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی در اشكورات رودسر
مهدیزاده:اجرای مانور جهادی مشترک افزایش تاب آوری با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی در اشکورات رودسر با اعتباری قریب به سه میلیارد و 900 میلیون ریال

به گزارش پویشگران گیل:
مهدیزاده گفت: این طرح بزرگ با فعالیت 12 اکیپ عملیاتی از تمامی امورهای شرق استان گیلان بهمراه 6 اکیپ از شرکت‌ توزیع برق غرب مازندران در منطقه اشکورات رحیم آباد شهرستان رودسر به اجرا در آمد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: طی اجرای این مانور مشترک 66 نیروی عملیاتی، 6 عدد بالابر بهمراه یک عدد جرثقیل به فعالیت پرداختند.
مهدیزاده تاکید کرد: با اجرای این طرح بزرگ در دهستان اشکورات که عمدتا ارتفاعات، مناطق ییلاقی و مناطق صعب العبور را شامل می شود، 32 کیلومتر شبکه فشار متوسط بهمراه 50 عدد پایه های برق مورد اصلاح و بهسازی پیشگیرانه قرار گرفتند تا در زمان وقوع بحران کمترین مشکل ممکن برای اهالی محترم منطقه حادث شود.
مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و با هدف افزایش تاب آوری و پایداری شبکه‌های فشار متوسط و کاهش مدت زمانی خاموشی‌ها در اثر شرایط نامساعد جوی، طرح تاب آوری شبکه در شرکت توزیع برق گیلان بصورت جاری و با برنامه ریزی منظم در حال اجرا می‌باشد.
وی اضافه کرد: شبکه‌های توزیع برق در کشور به خصوص استان حادثه‌خیز گیلان همواره در معرض آسیب‌های طبیعی می باشد و این برنامه، مانورها و طرح‌های مشابه به منظور حفظ پایداری شبکه‌های برق پیش بینی شده است و این تعمیرات به صورت پیشگیرانه انجام می‌شود که هدف از آن برقدار کردن شبکه و برق‌رسانی مطمئن به مشترکان در کوتاهترین زمان ممکن به هنگام بروز مشکلات و بحران‌های طبیعی است.
دهستان اشکورات در امتداد سلسله کوه‌های البرز قرار دارد و از جنوبی‌ترین نقطه شهرستان رودسر آغاز تا جنوبی‌ترین نقطه شهرستان رامسر ادامه دارد و بر اساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، دارای ۵۹۶۱ خانوار و بیش از 16 هزار نفرجمعیت است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.