کد خبر : 16953
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

کتابداران استان گیلان جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند

کتابداران استان گیلان جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند
شکی وجود ندارد که مطابق وعده الهی، ملت مظلوم فلسطین به زودی طعم سالها مقاومت همه جانبه ومقدس در برابر اشغالگران صهیونیست را با آزادی قدس شریف از چنگال اهریمنان زمان خواهد چشید.

 

به گزارش پویشگران گیل:
اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان جنایت اخیر رژیم اشغالگر قدس در قبال مردم مظلوم و ستم دیده غزه را قویا محکوم کرده و از سازمانهای بین المللی می خواهد که به انفعال خود در برابر این جنایات و مدارا با رژیم سرکوبگر صهیونیستی پایان دهد.
متن این بیانیه به این شرح است؛

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللّهَ عَلى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ(39 حج)
“به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است. چرا که مورد ستم قرار گرفته اند و خدا بر یارى آنها تواناست.”
این روزها سرزمین فلسطین شاهد هدف قرار گرفتن غیرنظامیان و حمله مستقیم به اهداف غیرنظامی و از آن جمله واحدهای درمانی، آمبولانس‌ها و کادر درمان در نوار غزه از سوی نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان مسلح است.
حملات هوایی بی وقفه رژیم اسرائیل منجر به تخریب بیمارستان ها، ساختمان‌های مسکونی، کتابخانه ها، مدارس در غزه شده و تلفات بی‌شمار غیر نظامیان را در پی داشته است تا جائیکه وزارت بهداشت فلسطین از کشته شدن بیش از هزار غیرنظامی و زخمی و مجروح شدن چند هزار نفر دیگر خبر می دهد.
تداوم حملات صهیونیست ها منجر به نبود امکانات اولیه زندگی همچون آب و برق و کمبود دارو، تجهیزات پزشکی و جراحی و حتی سوخت و ایجاد شرایط وخیم انسانی شده است که جان و بقای غیر نظامیان را به خطر می اندازد و در چنین شرایطی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حتی دستور محاصره کامل این منطقه را صادر کرده است.
این در حالی است که محاصره فلسطینیان با هدف محروم سازی غیر نظامیان از دسترسی به نیازهای اولیه بشری به حادترین مراحل خود رسیده، چنانکه رئیس کمیته صلیب سرخ جهانی در بیانیه خود این مخاصمه را یک فاجعه جهانی قلمداد نموده است.
رفتار دوگانه قدرت‌ها‌‌‌ی جهانی در مقابل رژیم آپارتاید بویژه در موضوع توسعه تجاوزکارانه شهرک‌ها‌‌‌ی یهود‌‌‌ی‌نشین در اراضی فلسطین و جنایات شهرک نشین‌ها علیه مردم بیگناه فلسطین یکی از عوامل مهم ادامه اشغال و توسعه طلبی‌‌‌ها‌‌‌ی رژیم صهیونیستی است.
بدون شک تمامی این موارد نمادهای تباهی رژیمی می باشد که از ابتدا بر پایه اشغالگری، خونریزی و جنایت بنا نهاده شده و با تنفس مصنوعی غرب به حیات شوم خود ادامه داده است. امروز نمادهای استیصال منطقه ای، فرامنطقه ای وداخلی در اراضی اشغالی به اندازه ای پررنگ شده است که حتی حامیان همیشگی جنایات این رژیم نیز نسبت به بقای حداقلی آن به دیده تردید می نگرند. پیش بینی واقع بینانه و مستند رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر سقوط اسرائیل در آینده ای نزدیک، ناظر بر همین واقعیات است. شکی وجود ندارد که مطابق وعده الهی، ملت مظلوم فلسطین به زودی طعم سالها مقاومت همه جانبه ومقدس در برابر اشغالگران صهیونیست را با آزادی قدس شریف از چنگال اهریمنان زمان خواهد چشید.
اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان جنایت اخیر رژیم اشغالگر قدس در قبال مردم مظلوم و ستم دیده غزه را قویا محکوم کرده و از سازمانهای بین المللی می‌خواهد که به انفعال خود در برابر این جنایات و مدارا با رژیم سرکوبگر صهیونیستی پایان دهد. امروز افکار عمومی دنیا بیش از پیش ماهیت وشکل جنایات تل آویو علیه فلسطینیان را درک می‌کند و انتظاری جز برخورد قاطعانه با این جنایات از سوی مراجع حقوقی و سیاسی بین المللی ندارد.
منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.