کد خبر : 16746
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

مسئول کتابخانه عمومی گویا و بریل خاتم الانبیاء(ص) رشت تقدیر شد

مسئول کتابخانه عمومی گویا و بریل خاتم الانبیاء(ص) رشت تقدیر شد
همزمان با روز جهانی عصای سفید؛ از خدمات چندین ساله کتابدار تنها کتابخانه عمومی گویا و بریل استان گیلان تقدیر

به گزارش پویشگران گیل:
به مناسبت روز جهانی عصای سفید از خدمات زهرا خسروی، مسئول کتابخانه عمومی گویا و بریل خاتم الانبیاء(ص) رشت تقدیر شد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، همزمان با روز جهانی عصای سفید مراسم تقدیر از زهرا خسروی، مسئول کتابخانه عمومی گویا و بریل خاتم الانبیا(ص) رشت، با حضور پوریا قویدل، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت و جمعی از کتابداران کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار شد..
در این مراسم ویژه که به مناسبت فرارسیدن 15 اکتبر (23مهر) و روز جهانی عصای سفید و با حضور پوریا قویدل، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رشت به همراه جمعی از کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان رشت و به میزبانی کتابخانه عمومی گویا و بریل خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد، از خدمات چندین ساله کتابدار تنها کتابخانه عمومی گویا و بریل استان گیلان تقدیر و لوح سپاس مجموعه کتابخانه های عمومی سشهرستان به وی اعطا شد.
گفتنی است زهرا خسروی مولف کتاب تُلشَه مَثَل (ضرب المثل‌های تالشی شمالی) بوده و در زمینه فرهنگ و سنت های گیلان بویژه منطقه تالش تحقیقات بسیاری به انجام رسانده است.
کتابخانه عمومی گویا و بریل خاتم الانبیا(ص) رشت با 257 عضو فعال دارای 1000 عنوان کتاب و قابلیت دسترسی به 10 هزار عنوان انواع منابع گویا و بریل می باشد. این کتابخانه عمومی با ایجاد امکان دسترسی علاقمندان به انوع منابع دیداری و شنیداری بدون نیاز به حضور در کتابخانه، یکی از فعالترین مراکز امانت کتاب در استان گیلان می یاشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.