کد خبر : 23733
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

استاندار گیلان در آیین بهره‌برداری از یک واحد آموزشی در تالش:

توسعه سرانه آموزشی یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

توسعه سرانه آموزشی یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
باسی:توسعه سرانه آموزشی کشور یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است و در دهه فجر امسال هم با اقدامات صورت گرفته توانستیم ۱۸ واحد آموزشی را آماده بهره‌برداری کرده و نوسازی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی در آئین افتتاح یک مدرسه در شهر تالش و در جمع پرشور و خونگرم دانش آموزان دهه هشتاد و نودی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان و مدیران آینده کشور هستند، اظهار کرد: برای شما دانش آموزان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و خدارا شاکرم در این ایام به شهرستان تالش با مردمانی حضور پیدا کردم و این یک توفیق برای بنده است.
وی با اشاره به افتتاح ۱۸ واحد آموزشی در گیلان و در دهه مبارک فجر گفت: توسعه سرانه آموزشی کشور یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است و در دهه فجر امسال هم با اقدامات صورت گرفته توانستیم ۱۸ واحد آموزشی را آماده بهره‌برداری کرده و نوسازی کنیم.
استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به شرایط رفاهی و تحصیلی دانش آموزان در هر نقطه از کشور بیان کرد:آینده متعلق به دانش آموزان است، لذا مدیران باید تمامی شرایط را برای آموزش درست این قشر از جامعه فراهم تا نشاط اجتماعی حقیقی محقق شود.
پروژه مدرسه 6 کلاسه نواب صفوی تالش با زیر بنای 750 متر مربع با هزینه کرد 120 میلیارد ریال در شهرستان تالش با حضور نماینده عالی دولت در گیلان در هفتمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید .
در ایام مبارک دهه فجر 18 واحد آموزشی شامل 59 کلاس درس با زیر بنای 6413 متر مربع و با هزینه کرد 1400 میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.