کد خبر : 23491
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

پشتیبانی و پوشش شبکه‌های مخابراتی شهرها و روستاهای گیلان توسعه یابد

پشتیبانی و پوشش شبکه‌های مخابراتی شهرها و روستاهای گیلان توسعه یابد
عباسی: همه شهرها و روستاهای استان تحت پوشش شبکه مخابراتی است و سایت‌های تلفن سیار روستایی هم اجرایی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در رشت با بیان اینکه اقدامات مربوط به توسعه شبکه‌ها و زیرساخت‌های مخابراتی افتخاری برای جمهوری اسلامی است،افزود: قبل و اوایل انقلاب ارتباط تلفنی در مناطق مختلف امری برای افراد خاص بود و در روستاها و شهرها مردم با سختی و مراجعه به تلفنخانه می‌توانستند ارتباط بگیرند اما امروز در همه منازل حتی روستاهای دوردست شهر و مناطق صعب العبور دسترسی به تلفن همراه و ثابت وجود دارد.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب در بخش زیرساخت‌های مخابراتی خاطرنشان کرد: علاوه بر توسعه شبکه‌های مخابراتی در بخش‌های دیگر اعم از برق، آب،گاز و راه هم خدمات بسیار ارزشمند و بی نظیر انجام شده است.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در گیلان فراهم شده‌است و با توجه به اینکه انتخابات در شهرستان‌های رشت و خمام به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، تمهیدات لازم برای این امر اندیشیده شده و تجهیزات لازم فراهم شده است.
استاندار گیلان اظهار کرد: تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای انجام شده که با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اقدامات مربوط به هویت رای دهندگان و نیاز به بخش‌های مخابراتی و فیبرنوری در دست بررسی قرار گرفت.
مجید سلطانی،مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز در این دیدار با قدردانی از اهتمام استاندار گیلان در حوزه توسعه زیرساخت‌های مخابراتی استان گفت: مخابرات استان در خیلی از شاخص های کل کشور وضعیت بهتری برخوردار است.
وی گزارشی از وضعیت مخابراتی استان و بررسی مسائل و مشکلات ارتباطی گیلان را بیان و اضافه کرد: مخابرات جزء اولین ها در حوادث غیر مترقبه مثل سیل زلزله و خیلی رویدادهای مهم است و علاوه بر ارائه خدمات مختص خود؛ برای ارائه خدمات بهتر به مردم آمادگی کامل دارد.
استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری چهار نماینده و در مجلس شورای اسلامی با ۱۱ حوزه انتخابیه ۱۳ کرسی دارد؛ ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به همراه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.