کد خبر : 23217
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان: 

تامین جهیزیه زوج‌های جوان در قرار دوازدهم بقاع متبرکه گیلان

تامین جهیزیه زوج‌های جوان در قرار دوازدهم بقاع متبرکه گیلان
حجت الاسلام اسماعیل تدینی: قرار دوازدهم بهمن ماه به همت مراکز افق بقاع متبرکه با رویکرد تامین جهیزیه زوج های جوان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در مراسم طرح قرار دوازدهم که در آستان سیدجلال الدین اشرف آستانه اشرفیه برگزار شد، گفت: رویکرد قرار دوازدهم بهمن ماه جاری کمک برای تامین جهیزیه زوج‌های جوان بوده است.
حجت الاسلام اسماعیل تدینی افزود: مراکز افق بقاع متبرکه موفق به تهیه و توزیع اقلامی از قبیل پتو، یخچال، اجاق گاز، بخاری گازی، سرویس چینی به ارزش 629 میلیون تومان شدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان همچنین گفت: در جریان برگزاری این طرح در بقاع متبرکه، 982 بسته معیشتی بین افراد کم‌بضاعت مجاور بقاع متبرکه توزیع شده است و برای تهیه این بسته‌های معیشتی 856 میلیون تومان از محل عواید موقوفات دارای نیات مرتبط با خیرات و کمک‌های مردمی هزینه شده است.
تدینی با اشاره به برگزاری مراسم محوری قرار دوازدهم در آستانه اشرفیه گفت: در جریان این مراسم 313 بسته معیتشی به ارزش 469 میلیون تهیه و از طریق مراکز افق بقاع متبرکه و موسسات حمایتی در جامعه هدف توزیع شد.
وی افزود: تهیه و توزیع غذای نذری به ارزش 30 میلیون تومان، کمک هزینه ترک اعتیاد به ارزش 25 میلیون تومان و کمک هزینه درمان و خرید دارو به ارزش 40 میلیون تومان از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم امروز بوده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم بهمن جاری تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی با هزینه270 میلیون تومان تهیه و در اختیار مراکز درمانی گیلان قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.