کد خبر : 23252
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

رئیس شورای شهر رشت:

ترسیم مسیر راه مدیریت شهری رشت با تدوین چشم‌انداز بیست ساله

ترسیم مسیر راه مدیریت شهری رشت با تدوین چشم‌انداز بیست ساله
کارگرنیا: با تدوین چشم انداز بیست ساله مسیر راه مدیریت شهری رشت برای تمام ادوار مشخص می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت با حضور در جلسه کمیسیون توسعه پایدار شورا با اشاره به بررسی سند چشم انداز بیست ساله شهرداری رشت گفت: برای تحقق توسعه پایدار باید درآمد پایدار داشته باشیم.
وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده پیرامون تدوین سند راهبردی و چشم‌انداز بیست ساله شهرداری رشت افزود: سالیان طولانی شورا و شهرداری رشت به دنبال آن بودند که برنامه مدونی برای شهرداری ترسیم شود اما هیچ گاه این خواسته محقق نشد چون اراده ای برای اینکار نبود و خوشبختانه در این دوره این گام اساسی برداشته شد.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تاکید به اینکه تا پیش از این برنامه‌های عمرانی شهرداری بر اساس سلایق مدیران شهرداری و شورا مدیریت می‌شد،افزود: یقینا با تدوین این چشم انداز مسیر راه مجموعه مدیریت شهری ترسیم می‌شود و معتقدیم این چشم انداز می‌تواند همانند یک رساله عملیه، مسیر راه رابرای تمام ادوار مدیریت شهری مشخص کند و ان شاالله هر آنچه که در این باره رقم می خورد برای توسعه و آبادانی شهر و رفاه بیشتر رشتوندان عزیز که لایق بهترین‌ها هستند، مثمر ثمر باشد.
کارگرنیا با اشاره به اینکه در ترسیم این چشم انداز می‌توانیم از دیگر کلان شهرهای کشور نیز الگوبرداری کنیم، افزود: امیدواریم این مهم خالی از ایراد و اشکال و قابلیت اجرا را در تمامی سطوح برای سال‌های پیش رو داشته باشد.

 

منبع:روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.