کد خبر : 23027
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۵:۳۷

مربی تیم ملی آبهای آرام:

گیلان میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام

گیلان میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام
بصارت‌دار:تمرینات خوبی را در بندرانزلی پشت‌سر می‌گذاریم و امیدواریم با این روند و با کسب سهمیه باعث سربلندی خانواده قایقرانی شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
آرش بصارت‌دار مربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اردوی تیم ملی آب‌های آرام بلافاصله بعد از بازی‌های آسیایی در تالاب انزلی آغاز شد،گفت: پاروزنان، تمرینات خوب و منظمی را شروع کردند و با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون و پروتکل‌های انتخابی در مواد المپیکی کایاک تک‌نفره ۱۰۰۰ متر و کایاک دونفره ۵۰۰ متر، تمرینات را انجام دادیم.
وی با بیان اینکه علی رغم محدودیت زمانی در آزمون انتخابی فدراسیون، رکوردهای خوبی توسط پاروزنان در هر دو ماده به ثبت رسیده است، گفت: بعد از تست‌های انتخابی فدراسیون، اردوها را در کمپ انزلی دنبال می‌کنیم و خدا را شاکریم که پاروزنان در شرایط تمرینی و روحی روانی خوبی قرار دارند و امیدواریم به حد انتظار مدنظر فدراسیون برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک در کشور ژاپن برسیم.
مربی تیم ملی آب‌های آرام با بیان اینکه ملی‌پوشان توانایی لازم جهت کسب سهمیه المپیک پاریس را دارند، افزود: کادر فنی و ورزشکاران تلاش زیادی کردند و امیدوارم در نهایت با کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس باعث افتخار خانواده ورزش قایقرانی شویم.
در این اردو علی آقامیرزایی و پیمان قویدل، الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از گیلان و کیانا کمال زاده از هرمزگان در کایاک آقایان و بانوان تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام می‌دهند.
تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کایاک کشورمان خودشان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک پاریس که در فروردین ماه سال آینده در ژاپن برگزار می‌شود،آماده می‌کند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.