کد خبر : 12473
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

قاچاقچي خانم به دام پليس لنگرود

قاچاقچي خانم به دام پليس لنگرود
كشف یک کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع ترياك

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده انتظامی لنگرود از دستگيري يك قاچاقچي خانم و کشف یک کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع ترياك در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از ماموریت‌های اصلی مجموعه انتظامي است، اظهار داشت: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.
وی در ادامه با بيان اينكه در پی دريافت خبر‌ي مبنی بر فروش مواد مخدر توسط قاچاقچي در يكي از دهستان‌های شهرستان لنگرود، بررسی موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: با تحقيقات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع محرز و ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرد را دستگير كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از كشف یک کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع ترياك از اين فرد خبر داد و بيان داشت: اين خانم ۵۸ ساله سابقه‌دار با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
اين مقام انتظامي در پایان با اعلام اینکه مواد مخدر و اعتياد يکي از مهمترين معظلات اجتماعي جامعه است،خاطرنشان کرد: پليس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در اين راستا با عزم جدي و راسخ با اين پديده شوم مبارزه مي‌كند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.