مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان:
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل: کیوان مرتضوی با اشاره به اینکه در ادامه روند تکاملی فازهای مختلف توسعه و گسترش طرحهای تحول دیجیتالی این سازمان که با هدف تسهیل دسترسی خدمات و کاهش مراجعات و افزایش رضایتمندی مخاطبان انجام میپذیرد، افزود: لیست حق بیمه هوشمند با قابلیت مشاهده و امکان ویرایش و مغایرتگیری برای کارفرمایان از امروز آغاز به کار نمود و از طریق سامانه es.tamin.ir در دسترس قرار دارد. وی با بیان اینکه در سالهای اخیر افزایش دامنه خدمات الکترونیکی همسو با رویکرد و خطمشی سازمانی به صورت جدی در دستور کار بوده است، اظهار داشت:در این راستا،تکمیل و افزایش بسترها و قابلیتهای خدمات ارائه شده یکی از راهبردها بوده و در طرح تعمیمی جدید،کارفرمایان پس از ورود به منوی لیست حق بیمه و انتخاب کارگاه و انجام عملیات مربوطه میتوانند در قسمت پردازش لیست،نسبت به عملیات فنی و رفع خطاها و مغایرتهای احتمالی اقدام و پس از ویرایش نسبت به تایید ارسال و ورود به منوی پرداخت حق بیمه مبادرت ورزند. کیوان مرتضوی با تاکید بر اینکه توصیه ما به کارفرمایان همواره این بوده که تنظیم لیست و ارسال آن و پرداخت حق بیمه را به روزهای پایان ماه موکول ننمایند خاطر نشان ساخت:انجام این امور به عنوان تکالیف قانونی کارفرمایان در قبال نیروی کار در طول ماه بدون تردید با آرامش بیشتر و امکان انجام بهتر و بدون نگرانی از احتمالات مواردی همچون مشکلات اینترنتی یا اختلالات سیستمی ناشی از بار ترافیکی سنگین سامانه خواهد بود. در حال حاضر ماهانه بیش از 40 هزار لیست حق بیمه توسط تامین اجتماعی گیلان دریافت میشود.
منبع:روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.