کد خبر : 23056
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

لایحه مساعدت مالی با رویداد بین‌المللی شطرنج در دهه مبارک فجر در رشت

لایحه مساعدت مالی با رویداد بین‌المللی شطرنج در دهه مبارک فجر در رشت
کارگرنیا: در آیین‌نامه اجرایی تقسیط مطالبات شهرداری رشت در سال ۱۴۰۲ به شرایط افراد کم برخوردار و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توجه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی با تبریک مجدد روز پدر گفت: در جلسه امروز شورای اسلامي شهر رشت در خدمت جمعی از پدران گرانقدر شهدا هستیم که صحن شورای رشت را با قدوم خود تبرک کردند و فرزندان عزیز این پدران شریف در راه دفاع از عزت ایران اسلامی جان خود را فدا کردند تا تمامیت ارضی و ناموس این مملکت در امنیت باقی بماند. این دعوت با این نیت انجام شد تا این پدران عزیز بدانند که منتخبین مردم شریف رشت در شورای ششم همانند فرزندان آنان هستند.
وی با تسلیت سالروز ارتحال حضرت زینب کبری سلام الله علیها افزود: این بانوی بزرگ به درستی پیام آور واقعه خونین کربلا بود و با برملا ساختن چهره یزید و یزیدیان، اهداف واقعی قیام کربلا را به همگان معرفی کرد.

رئیس شورای شهر رشت به اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی تقسیط مطالبات شهرداری رشت در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: یقینا باید مفاد قانونی شامل حال همه شهروندان شود ولی برای افراد کم برخوردار و یا دارای معلولیت های جسمی و تحت پوشش کمیته امداد نیازمند بازنگری‌هایی است.

کارگرنیا با بیان اینکه با توجه به اینکه در بندهایی از اصلاحیه آیین نامه اجرایی تقسیط مطالبات شهرداری رشت باید تجدید نظرهایی اعمال شود افزود: پیشنهاد می کنم این آیین نامه طی یک هفته در جلسه مشترک کمیسیون‌های تخصصی شورا و با حضور تمامی اعضای شورا بررسی شود و نقطه نظرات در آن اعمال و در جلسه آتی شورا به رای گذاشته شود‌.

وی به مراسم تجلیل از مدال آوران و ورزشکاران توسط تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: ما اعلام کرده بودیم که روزهای یکشنبه جلسات صحن شورای رشت برگزار می‌شود اما متاسفانه به دلیل تقارن مراسم تقدیر از مدال آوران با جلسه علنی شورا نتوانستیم در آن مراسم حضور پیدا کنیم و شرمنده مدال آوران و ورزشکاران عزیز شدیم .

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به لایحه مساعدت مالی با رویداد بین المللی شطرنج در دهه مبارک فجر در رشت بیان کرد: این رویداد دو دوره است که در رشت برگزار می‌شود و یقینا آورده هایی برای شهر به همراه دارد و از این رو موافق این مساعدت مالی هستم و برای تصمیم نهایی این لایحه را به رای می‌گذارم.

اعضای شورا با لایحه کمک مالی به منظور برگزاری رویداد بین المللی شطرنج دردهه مبارک فجر در رشت موافقت کردند.

 

منبع: روابط عمومی واموربین الملل شورای رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.