کد خبر : 23120
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۴۷

آرایش جدید کاندیداهای شاخص اصولگرایی در رشت

آرایش جدید کاندیداهای شاخص اصولگرایی در رشت
آرایش جدید کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به ویژه کاندیداهای شاخص اصولگرایی در رشت هر لحظه بر شور خلق یک حماسه سیاسی انتخاباتی دیگر در گیلان می افزاید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

33 روز تا 11 اسفند 1402 یعنی روز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقیمانده  و آرایش جدید کاندیداها در رشت هر لحظه بر شور خلق یک حماسه سیاسی انتخاباتی دیگر در گیلان می افزاید و حضور و مشارکت مردم دراین انتخابات را بیشتر می‌کند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که علاوه بر نمایندگان فعلی رشت، چهره‌های جدیدی نظیر کیوان میرزائی، مهدی فلاح، حسن کربلایی، سیدرضا مطهری و معصومه پرسا، مورد اقبال بیشتری هستند و برخی شنیده‌ها حاکی از آن است احتمال قرار گرفتن این افراد در لیست اصول گرایان بیشتر از سایر داوطلبان است. اما در این بین سوابق یک کاندیدا بسیار چشم گیر و قابل توجه است.

دکتر کیوان میرزائی دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت و رتبه یک کنکور دکتری دانشگاه شیراز با سوابق مدیریت کشوری و استانی از جمله مدیرکلی در دانشگاه پیام نور کشور و رئیس بسیج اساتید کل دانشگاه‌های استان گیلان و مشاور سازمانی فضایی کشور با تالیف صدها مقاله و کتاب و ثبت اختراع قرار دارد که به خاطر سوابق علمی و اجرایی بیشتر می تواند آرای اکثر طیف‌ها را به خود اختصاص دهد.

مهدی فلاح، پزشک جوانی است که مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را در سوابق خود دارد.

سیدرضا مطهری روحانی خوش سخن گیلان است و منبرهای وی از منبرهای پر رونق شهرستان رشت و اطراف آن است.

معصومه پرسا نیز در بین کاندیداهای بانو با مدیریت امور بانوان سپاه قدس گیلان خود را در بین بانوان ثبت‌نامی مطرح نموده است.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶۸۶ نفر در مراکز فرمانداری‌های سراسر استان و وزارت کشور نام‌نویسی نمودند که در لیست اولیه و با اعلام هیئت نظارت بر انتخابات گیلان از این تعداد ۳۵۸ نفر تایید، ۲۸ نفر عدم احراز، ۱۲۸ نفر عدم تایید و ۳۳ نفر به دلیل عدم ثبت‌نام از حضور در ادامه روند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جا ماندند.

پس از اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده،در یک‌شنبه هفته جاری و با اعلام شورای نگهبان ۳۹ داوطلب دیگر در گیلان شدند تا تعداد کاندیداهای تایید شده مجلس شورای اسلامی به ۳۹۷ نفر برسد  و اکنون و به گفته جواد شفیعی ثابت دبیر ستاد انتخابات گیلان ۲۶ داوطلب در حوزه‌های انتخابیه آستانه‌اشرفیه، آستارا، بندرانزلی, رشت و خمام، صومعه‌سرا، رودسر و املش، صومعه‌سرا، تالش و رضوانشهر و ماسال، فومن و شفت، لاهیجان و سیاهکل و لنگرود، مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند تا تعداد کاندیداهای تایید شده به ۴۱۹ نفر برسد.

البته هنوز زمزمه2هایی برای تغییر و جابه جایی برخی از کاندیداها از شهر دیگر به رشت نیز شنیده می شود که می‌تواند رقابت نفسگیری را در رشت و حتی گیلان رقم بزند.

منبع:خبرگزاری موج گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.