کد خبر : 22617
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

برگزاری دوره آموزشی روزنامه‌نگاری مقدماتی در رشت

برگزاری دوره آموزشی روزنامه‌نگاری مقدماتی در رشت
دوره آموزشی "روزنامه نگاری مقدماتی"به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان و با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

دوره آموزشی “روزنامه نگاری مقدماتی “با هدف آموزش علاقه مندان در حوزه روزنامه نگاری و تربیت خبرنگاران حرفه ای و با سرفصل‌های مورد تایید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها به صورت حضوری و با تدریس اساتید برجسته حوزه رسانه در گیلان به مدت 60 ساعت در روز پنج شنبه 28 دی ماه 1402 از ساعت 8 صبح تا 4 بعدالظهر در تالار مرکزی رشت برگزار شد.
در این دوره ی آموزشی موضوعات:خبرنویسی و روابط عمومی،گزارش نویسی و تکنیک مصاحبه و شیوه نگارش در مطبوعات توسط اساتیدی همچون: یونس شکرخواه،علیرضا حسینی پاکدهی،فریدون صدیقی و مسعود بصیری تدریس شد.
گفتنی است دوره آموزشی”روزنامه نگاری مقدماتی “که به مدت 60 ساعت بوده است به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان و با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد و در صورت قبولی در آزمون مدرک معتبر مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.