کد خبر : 22392
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۰

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان:

توجه به حوزه کودکان و مادران از اولویت‌های اصلی کتابخانه‌های عمومی گیلان است

توجه به حوزه کودکان و مادران از اولویت‌های اصلی کتابخانه‌های عمومی گیلان است
یاسر تقوی در برنامه زنده یار مهربان رادیو فرهنگ، از راه اندازی 4 باب کتابخانه عمومی مادر و کودک (هدهد سفید) در شهرستان های رشت، شفت، صومعه سرا و املش خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

یاسر تقوی،مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در گفتگو با مجری برنامه یار مهربان رادیو معارف به سوالات وی در خصوص فعالیت‌های متنوع کتابخانه‌های عمومی گیلان پاسخ داد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این گفتگوی کوتاه با بیان اینکه توجه به حوزه کودک و ایجاد کتابخانه های عمومی ویژه مادر و کودک و نیز تلاش برای ایجاد بخش‌های کودک در کتابخانه های عمومی از سیاست های اصلی نهاد کتابخانه‌های عمومی است،به راه اندازی4 باب کتابخانه عمومی مادر و کودک در شهرستان‌های رشت، شفت صومعه سرا و املش اشاره و از استقبال کودکان و مادران از این مراکز خبرداد.
یاسر تقوی همچنین با بیان اینکه یکی از دیگر اهداف مجموعه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان بهسازی و روزآمدسازی کتابخانه های موجود می باشد، تجهیز و شاداب سازی بخشی از این مراکز در گیلان را در ادامه اجرای این سیاست برشمرد و بر ادامه استانداردسازی تجهیزات کتابخانه ها در سال اتی خبرداد.
وی به اجرای برنامه های فرهنگی متنوع در کتابخانه‌های عمومی استان نیز اشاره کرد و خلاقیت در برنامه ها، نیازسنجی اجرای این محافل فرهنگی و جذابیت اجرا را از محورهای اصلی آنها برشمرد. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان همچنین در پایان صحبت‌های خود از همه مردم استان گیلان برای حضور و عضویت در کتابخانه‌های عمومی و استفاده از خدمات متنوع این مرازک فرهنگی دعوت کرد.
گفتنی است برنامه “یار مهربان” رادیو معارف از ۲۳ فروردین ۹۹ به تهیه کنندگی محمدجواد عابدینی و با اجرای علیرضا نائینی زاده و رضا حبیبی با معرفی كتاب” لشكر خوبان” همه روزه از ساعت19 تا 20، مخاطبان فرهیخته خود را به مطالعه این كتاب فرا می‌خواند.

 

 

منبع:روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.