کد خبر : 17682
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

آزادی 6 زندانی در تالش با بدهی بیش از 2 میلیارد ریال

آزادی 6 زندانی در تالش با بدهی بیش از 2 میلیارد ریال
محمدی اصل:تشکر و قدردانی از حضور خیرین و نیکوکاران در زندان‌ها که همیشه با کمک‌های بی‌دریغ خود برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی رقم می‌زنند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل زندان‌های گیلان از آزادی 6 زندانی در تالش با تلاش مددکاران،همت خیرین و گذشت شکات به مبلغ بیش از 2 میلیارد ریال خبر داد.
وی با بیان این مطلب که اقدامات مددکاری در راستای برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری موثر است، گفت :مددکاران با حضور در بندها و ارتباط چهره به چهره با زندانیان می‌توانند در راستای پیگیری و بررسی وضعیت قضایی مددجویان با هدف تسریع در روند رسیدگی و کاهش جمعیت کیفری نقش موثری ایفاد کنند و اشاره به اهمیت حضور مددکاران در داخل بندها و ارتباط مستقیم با زندانیان این روند تسریع می‌یابد.
محمدی اصل ضمن تشکر و قدردانی از حضور خیرین و نیکوکاران در زندان‌ها که همیشه با کمک‌های بی‌دریغ خود برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی رقم می‌زنند و در همه حال پیشرو می‌باشند،گفت :خیرین و نیکوکاران در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند و تقش آنان تأثیر به‌سزایی در فرهنگ‌سازی این حرکت خداپسندانه خواهد داشت.
مدیرکل زندان‌های گیلان با قدردانی از شکات که با بخشش خود توانستند خانواده‌های چشم انتظار را خوشحال کنند،گفت :شکات با گذشت خود، سنتی نیکو و حسنه به جا می‌گذارند و با چشم پوشی از حق قانونی خود در کنار خیرین برای کاهش جمعیت کیفری قدم بر می دارند.

 

منبع: اداره کل زندان‌های استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.