کد خبر : 22002
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

اجرای مانور لجستیکی شهرداری رشت به منظور آمادگی مقابله با بحران برف

اجرای مانور لجستیکی شهرداری رشت به منظور آمادگی مقابله با بحران برف
شوقی:برای تسریع در خدمات رسانی در زمان وقوع بارش برف یک ناظر برای هر مسیر انتخاب کرده ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

رحیم شوقی شهردار رشت با حضور در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورا با محکومیت اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان گفت: یقینا پاسخ سختی به عوامل این جنایت توسط فرزندان امنیت این آب و خاک داده می شود و دشمنان بدانند چنین اقداماتی به عزم و اراده انقلاب می افزاید و همه ما تا پای جان بر سر آرمان هایمان هستیم.
وی با بیان اینکه با توجه به شروع فصل زمستان وضعیت تک‌تک ماشین آلات را بررسی کردیم، افزود: ماشین‌هایی که دارای عیوبی بودند را شناسایی و رفع نقص کردیم و همچنین از توان پیمانکاران بخش خصوصی نیز استفاده می‌کنیم و طی رایزنی هایی با برخی از دستگاه‌ها از همکاری آنان در مواجهه احتمالی با بارش برف شدید اطمینان خاطر پیدا کرده ایم.
شوقی با اشاره به اینکه طی پانزده روز نواقص خدمات لجستیکی برف روب شهرداری رشت احصا شد تصریح کرد: در حال حاضر ۵۸ دستگاه از مجموع ۷۰ دستگاه آماده به کار است و دوازده دستگاه دیگر نیز تا پایان ماه جاری رفع عیب و به مجموعه اضافه می شود و امروز نیز مانوری در مسکن مهر رشت برگزار می شود.
شهردار رشت با بیان اینکه برای تسریع در خدمات رسانی در زمان وقوع بارش برف یک ناظر برای هر مسیر انتخاب کرده ایم،افزود: فرسودگی ماشین آلات شهرداری رشت در زمان طولانی شدن بحران برف ممکن است مشکل ساز شود و در این راستا و به منظور جلوگیری از بروز بحران شهرداری های مناطق نیز به عنوان پشتیبان آماده همکاری با مجموعه خدمات شهر هستند.
شوقی به اجرای مانور لجستیکی شهرداری رشت به منظور آمادگی مقابله با بحران برف اشاره کرد و گفت: ظهر امروز این مانور در مسکن مهر رشت انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه رای صادر شده پیرامون کارخانه آسفالت مربوط به حدود دو سال پیش است، افزود: ما با آب منطقه ای در بهترین شرایط تعامل قرار داریم و امیدواریم طی دیدار با دادستان رشت مشکلات رقم خورده برطرف شود.

 

 

منبع:مدیریت ارتباطات شهرداری رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.