کد خبر : 21745
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

تمام تلاش خود را برای تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر باشگاه داماش انجام می‌دهیم

تمام تلاش خود را برای تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر باشگاه داماش انجام می‌دهیم
تیم فوتبال داماش گیلان در پایان فصل گذشته رقابتهای لیگ دسته دوم کشور با حضور ناصر زحمتکش به عنوان مالک به لیگ دسته یک کشور صعود کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در گفتگو با ایرنا گفت: یک‌سری هماهنگی‌ها و مذاکرات انجام شده و امروز نیز در جلسه‌ای که برگزار شد با یکی از این ۲ گروه برای دراختیار گرفتن باشگاه داماش گفتگو شد.

وی با بیان اینکه مالکین قبلی قرار نیست که دیگر در تیم حضور داشته باشند، افزود: در همین راستا با ۲ گروه به توافقاتی دست یافتیم که قرار است یکی از آن‌ها داماش را دراختیار بگیرد تا وضعیت تیم فوتبال آن مشخص شود.

وی عنوان کرد: البته به گروه‌های جدید اعلام شده که در مرحله نخست فقط هزینه‌های جاری باشگاه باید مورد بررسی قرار گیرد و پرداخت شود، سپس در خصوص مباحث مالکیتی بحث و تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به وضعیت مالکین قبلی باشگاه داماش نیز اشاره کرد و گفت: از مالک پیشین هم درخواست کردیم که با گروهی که این باشگاه را دراختیار می‌گیرد، همکاری داشته باشد تا آن‌ها بتوانند کارها را در اسرع وقت انجام دهند ضمن آنکه حق و حقوق مالکان قبلی هم حفظ خواهد شد.

آرمان اضافه کرد: به هرحال تمام تلاش خود را برای تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر باشگاه داماش انجام می‌دهیم ضمن آنکه این کار وظیفه اداره ورزش و جوانان نیست اما به خاطر این تیم، بازیکنان و هوادارانش تلاش بر آن است تا مشکلات داماش برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود به زودی گروه جدید تیم را دراختیار می‌گیرد و پس از آن نیز تمرینات تیم داماش از سر گرفته می‌شود تا این تیم پرطرفدار استان با قدرت در دور برگشت رقابتهای لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور حضور یابد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال داماش گیلان در پایان فصل گذشته رقابتهای لیگ دسته دوم کشور با حضور ناصر زحمتکش به عنوان مالک به لیگ دسته یک کشور صعود کرد اما پس از صعود، مالک باشگاه طی نامه‌ای از تیم‌داری انصراف داد با این حال همچنان تیم را حمایت می‌کرد.

طی چند ماه گذشته نصیر نعیمی‌پور خواهان دراختیارگرفتن داماش شد اما وی نیز نتوانست به تعهدات خود عمل کند و هم اینک انتظار می‌رود که این باشگاه به گروه جدیدی واگذار شود؛ طی حضور تیم فوتبال داماش در رقابتهای لیگ دسته یک کشور نیز به دلیل مشکلات مدیریتی تاکنون نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و در چند نوبت سرمربی داماش نیز تغییر یافت.

تیم فوتبال داماش گیلان تا پایان دور رفت رقابتهای لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان با کسب ۱۱ امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.