کد خبر : 21748
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی؛

الگوی توسعه متوازن مبتنی بر نیازسنجی تعاملی است

الگوی توسعه متوازن مبتنی بر نیازسنجی تعاملی است
سیاهکارزاده:ساکنین روستاها از اصلی‌ترین ذی نفعان منطقه آزاد انزلی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی و دهیاران منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه شوراهای اسلامی روستاها یکی از مصادیق تحقق مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران محسوب شده، گفت: شوراهای اسلامی نماد مردم کردن فرآیندهای تصمیم‌گیری امور جاری کشور می‌باشد و حضور در چنین جلساتی فرصت مغتنمی برای آشنایی با دغدغه‌ها و توانمندی های مختلف ساکنین معزز منطقه قلمداد می شود.

وی با تصریح بر اینکه مجموعه شوراها و دهیاران روستاهای محدوده جدا از منطقه نبوده و نیست، اضافه کرد: باور ما بر این است که ساکنین، جزیی از منطقه و یکی از ذی‌نفعان اصلی منطقه آزاد انزلی محسوب می شوند.

سیاهکارزاده به تبیین منافع ناشی از هم افزایی میان ساکنین و سازمان متبوع خود پرداخت و با استقبال از نقطه نظرات پیشنهادی مطرح شده، گفت: الگوی توسعه متوازن مبتنی بر نیازسنجی تعاملی در اجرای طرح های زیرساختی و توسعه ای با نمایندگان روستاها در دستورکار قرار خواهد داشت.

گفتنی است در این جلسه اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی به بیان نظرات، دغدغه ها و توانمندی‌های اهالی منطقه پرداخته و با دستور مدیرعامل سازمان تعدادی از مشکلات مطرح شده در این نشست، رفع، برای برخی دیگر جهت اجرا تصمیم گیری شد و مقرر گردید نشست های دوره ای در شوراهای روستایی منطقه برگزار شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.