کد خبر : 18507
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

تقدیر مدیرکل بازرسی از اقدامات سازمان بنادر در راستای تعامل شهر و بندر

تقدیر مدیرکل بازرسی از اقدامات سازمان بنادر در راستای تعامل شهر و بندر
مدیر کل بازرسی استان گیلان در نشست بررسی روند پیشرفت لایروبی حوضچه و تالاب بندرانزلی از اقدامات سازمان بنادر در راستای تعامل شهر و بندر تقدیر بعمل آورد.

به گزارش پویشگران گیل:
نشست بررسی روند پیشرفت لایروبی حوضچه و تالاب بندرانزلی با حضور مدیران کل بازرسی، محیط زیست و بنادر و دریانوردی استان گیلان و همچنین فرماندار و رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بندرانزلی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.
حسین یونسی؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این نشست با تشریح عملکرد بنادر استان گیلان، اظهار داشت: طی هفت ماه گذشته بیش از ۳۱ درصد عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر استان گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
وی افزود: طی هفت ماهه امسال در مجموع یک میلیون و ۱۷۶ هزار و ۱۹۴ تن عملکرد تخلیه و بارگیری مجتمع بندری انزلی بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۴۰ درصدی را به همراه داشت.
یونسی با بیان اینکه در کنار وظایف قانونی، مسئولیت های اجتماعی نیز عهده دار هستیم، خاطرنشان کرد: لایروبی حاشیه بلوار بندرانزلی برای کمک به تعاونی های قایقرانی، تعریض خیابان بایندر شهرستان بندرانزلی به منظور روانسازی ترافیک شهری و لایروبی بخشی از تالاب بین المللی انزلی از جمله اقدامات در راستای تعامل شهر و بندر بوده است.

تقدیر از اقدامات سازمان بنادر در راستای تعامل شهر و بندر
سجاد ده‌ده‌جانی، مدیر کل بازرسی استان گیلان نیز در این نشست خدمت رسانی به مردم را بسیار نیکو دانست و عنوان کرد: توجه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و سازمان بنادر، نگاهی شهروندمداری است و جای تقدیر دارد.
وی در ادامه خواهان همکاری بیشتر محیط زیست با تمامی دستگاه ها در راستای احیای تالاب بین المللی انزلی شد.

منبع: روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.