کد خبر : 21281
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

در نشست اعضای هیات علمی و نخبگان دانشگاهی گیلان با معاون رییس جمهور؛

استاندار گیلان:اساتید بهترین مشاوران امین هستند

استاندار گیلان:اساتید بهترین مشاوران امین هستند
اساتید و نخبگان دانشگاهی بهترین مشاوران امین هستند که می‌توانند نقطه نظرات بسیار کاربردی و راهبردی ارایه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی شامگاه در نشست روسای دانشگاه‌ها،اعضای هیات علمی و نخبگان دانشگاهی گیلان با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه اساتید دانشگاه‌ها به موضوعات و مسایل نگاه علمی دارند،گفت: همه کارها باید بر اساس دانش باشد بنابراین توجه به نگاه علمی اساتید به مسایل اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه قطار توسعه در گیلان حرکت کرده است، افزود: با توجه به شرایط در گذشته و متوقف بودن بسیاری از امور،موجب شد تا وظیفه ما سنگین تر شود.

عباسی با اشاره به تلاش دولت مردمی برای حل مشکلات و با بیان اینکه برای رفع عقب ماندگی‌ها در گیلان نهایت تلاش می‌شود،اضافه کرد: پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده بود که برای تکمیل آنها اقدام می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان یادآور شد:در دولت سیزدهم کلنگ هیچ پروژه‌ای در استان به زمین زده نشد و اگر موردی بوده مربوط به بخش خصوصی است چون همه تمرکز بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وی نشست‌های مختلف با اساتید دانشگاهی و نخبگان را با کیفی ترین جلسات عنوان کرد و ادامه داد: این جلسات باید ماهانه و با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شود و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: تمرکز کار ما به سمت نگاه علمی دانشگاهی است و از نقطه نظرات و راهکارهای اساتید و نخبگان استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به ۸۰ شرکت دانش بنیان در گیلان گفت: حق این استان وجود این تعداد شرکت دانش بنیان نیست این آمار باید به بیش از ۲۰۰ مورد برسد.

استاندار گیلان از حضور پرخیر و برکت دکتر منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در استان قدردانی کرد و سفر وی را منشا خیرات و برکات فراوان و منشا اثر بسیار ارزشمند برای پیشبرد برای راهبردی دولت مردمی و انقلابی در راستای توسعه گیلان برشمرد.

در این نشست سه ساعته، تعدادی از روسا، اعضای هیات علمی و نخبگان دانشگاهی گیلان در جلسه با معاون رییس‌جمهور به بیان نقطه نظرات خود در موضوعات مختلف پرداختند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.