کد خبر : 21175
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

رئیس شورای اسلامي شهر رشت در بزرگترین رویداد خوراک کشور در رشت؛

مردمان رشت گشاده‌رو و میهمان‌پذیر هستند

مردمان رشت گشاده‌رو و میهمان‌پذیر هستند
کارگرنیا:خبرنگاران خارجی پیام دوستی و صلح مردم رشت را انعکاس دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:
مجموعه مدیریت شهری رشت در کنار تعامل با دیگر دستگاه ها در تلاش هستند تا هفته رشت را به صورت جهانی برگزار کند.
محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت در همایش بزرگترین رویداد خوراک کشور در رشت در مکان تالار مرکزی این شهر با تبریک آغاز هفته رشت گفت: به تمامی مسوولان کشوری و همچنین میهمانان خارجی از جمله سفیر کشور قزاقستان و رایزن اول کشور ترکیه و خبرنگاران داخلی و خارجی و دیگر مدعوین عزیز در این مراسم حضور دارند خیرمقدم عرض می‌کنم و این حضور پُر شور در هفته رشت وظایف ما را در راستای توسعه این شهر فرهیخته سنگین‌تر می‌کند.
وی با بیان اینکه رشت شهر اولین‌ها و بهترین‌ها است، افزود: رشت را نباید صرفا به خوراک،صنایع دستی، آب و هوای خوب و مناظر زیبایش شناخت، بلکه بزرگترین ویژگی رشت مردمان خوش طینت و گشاده روی رشتی است که در تمام جهان زبانزد هستند.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تاکید به اینکه خونگرم بودن و مهربانی مردمان رشت از جمله مباحثی است که گردشگران را به تکرار حضور در این شهر ترغیب می‌کند، بیان نمود: از تمامی خبرنگاران و سفرای عزیزی که در این رویداد بزرگ حضور دارند تقاضا دارم تا پیام صلح و دوستی مردمان شهر فرهیخته رشت را به مردمان کشورهایشان اعلام کنند.
کارگرنیا با اشاره به اینکه ما منتخبین مردم رشت به همراه شهردار این شهر در تلاشیم تا رشت را به جایگاه واقعی اش برسانیم، افزود: ما قصد داریم با تعاملات سازنده هفته رشت را به هفته جهانی رشت تبدیل و برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه سردار بزرگ استکبار ستیز شهید میرزا کوچک‌خان جنگلی که اسطوره بزرگ مردمان رشت و ایران است، گفت: رشت اسطوره‌های بزرگ فراوانی دارد و همه ما فرزندان دیار بزرگ مرد استکبار ستیز هستیم که در دفاع از حق آماده و مقابله با ظالم پای کار ایستاده ایم.

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.