کد خبر : 21166
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

رئیس شورای اسلامي شهر رشت؛

رسانه‌ها،نقش سازنده و کلیدی در برندینگ‌سازی هفته رشت دارند

رسانه‌ها،نقش سازنده و کلیدی در برندینگ‌سازی هفته رشت دارند
کارگرنیا:تالاب عینک یک ظرفیت بزرگ است که می‌توانیم با توجه تعاملات بیشتر ما بین دستگاه‌ها آن را به یک جاذبه بزرگ گردشگری تبدیل کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت در نشست خبری با اصحاب رسانه در ساختمان مرکزی شهرداری رشت گفت: خبرنگاران برای بنده همواره لازم الاحترام بوده‌اند و معتقدم در رویداد بزرگ هفته رشت که نتیجه تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری رشت است نقش رسانه‌ها بسیار حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری رشت بر این مبنا بوده که هفته رشت در سال جاری در خور شان و نام این شهر بزرگ برگزار شود افزود: پس از این بخش عظیمی از تحقق این مهم پوشش این رویداد است که بر عهده رسانه‌ها است و باید با تمام علاقه ای که به این شهر دارند برنامه‌های هفته رشت را با هدف توسعه و تعالی شهر پوشش دهند.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت به سفر اخیر به کشور روسیه اشاره کرد و گفت: شهر مسکو در روسیه بسیار زیبا و زنده است که بخش عظیمی از آن زیبایی را مدیون نورپردازی ویژه آن شهر است و اگر این نورپردازی‌ها در رشت انجام شود یقینا زیبایی صد چندانی دارد.
کارگرنیا با تاکید به اینکه روز رشت باید تبدیل به روز جهانی رشت شود و گام های تحقق این مهم در این دوره از فعالیت مجموعه مدیریت شهری رشت برداشته شده است و قرار است ۳۷ خبرنگار از ۶ کشور جهان و تعدادی از سفرا و رایزنان فرهنگی در این برنامه‌ها حضور داشته باشند و تمام عزم خود را برای بین المللی کردن رویداد هفته رشت به کار گرفته ایم.
وی با اشاره به نقش سازنده و کلیدی رسانه‌ها در برندینگ سازی هفته رشت افزود:در موضوع رشت شهر خلاق خوراک یونسکو اخیرا گام‌های خوبی برداشته شده است و با اقدامات انجام شده شاهد به بار نشستن بخشی از اهداف رشت شهر خلاق خوراک یونسکو هستیم.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به اینکه رشت از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برخوردار است، تصریح کرد: رشت در حوزه موسیقی محلی از پتانسیل و پیشینه بسیار خوبی برخوردار است و انتظار داریم اهالی این هنر حتما در این باره گام بردارند و همچنین در تلاشیم تا با ثبت برند رشت شهر جهانی صنایع دستی نیز برند دیگری با هدف ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشت شهروندان و جذب گردشگر برای شهر رقم بزنیم.
کارگرنیا به تالاب عینک رشت اشاره کرد و گفت:تالاب عینک یک ظرفیت بزرگ است که می‌توانیم با توجه تعاملات بیشتر ما بین دستگاه‌ها آن را به یک جاذبه بزرگ گردشگری تبدیل کنیم و با تمامی مباحثی که اخیرا در این باره مطرح شده است مجموعه مدیریت شهری برای حفط منافع شهروندان تلاشش را مضاعف می‌کند.
وی با قدردانی از تمامی تلاش های انجام‌ شده در راستای برگزاری هر چه بهتر رویداد هفته رشت بیان کرد: بالاخص مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان و اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی گیلان در این باره همراهی بسیار خوبی با مجموعه مدیریت شهری رشت داشته اند و از همراهی‌های انجام شده توسط آنان و رسانه های جمعی کمال تشکر دارم.در پایان این نشست از پوستر روز رشت سال ۱۴۰۲ رونمایی شد.

 

منبع:روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.