کد خبر : 13464
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

معصومه نیک کار

مدیر تعاونی روستایی گیلان: خرید تضمینی کلزا و گندم در گیلان آغاز شد

مدیر تعاونی روستایی گیلان: خرید تضمینی کلزا و گندم در گیلان آغاز شد
خرید تضمینی گندم با هماهنگی شرکت مادر تخصصی بازرگانی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی گیلان انجام می‌شود و اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان‌های رودبار و سیاهکل، امسال مباشرت خرید تضمینی را برعهده دارند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیر تعاونی روستایی گیلان با اشاره به آغاز خرید تضمینی کلزا و گندم از کشاورزان این استان، گفت: تاکنون ۶۰ تن گندم خریداری شده است.
عباس جعفرپور در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه خرید تضمینی دانه روغنی کلزا و گندم در استان گیلان آغاز شده است، اظهار کرد: این کار در شهرستان رودبار در بخش رستم آباد این خرید انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه کلزا از کشاورزان کیلویی ۲۳ هزار تومان خریداری می‌شود، افزود: برای گندم نیز هر کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود.
جعفرپور اضافه کرد: خرید تضمینی گندم با هماهنگی شرکت مادر تخصصی بازرگانی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی گیلان انجام می‌شود و اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان‌های رودبار و سیاهکل، امسال مباشرت خرید تضمینی را برعهده دارند.
مدیر تعاونی روستایی گیلان با اشاره به بهره برداری از مراکز خدمات خصوصی این سازمان همزمان با هفته جهاد کشاورزی، گفت: در کنار ارائه محصولات بخش‌های ترویجی نیز در شبکه تعاون روستایی فعال می‌شوند.
وی ادامه داد: تاکنون مقدار ۶۰ تن گندم از کشاورزان رودبار خریداری و این روند تا پایان برداشت محصول ادامه دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.