کد خبر : 21024
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۰

در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

برق منطقه‌ای گیلان به عنوان شركت برون دانشگاهی برتر شناخته شد

برق منطقه‌ای گیلان به عنوان شركت برون دانشگاهی برتر شناخته شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اهدای لوح سپاسی به مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان از تلاش‌های وی که منجر به کسب عنوان سازمان برون دانشگاهی برتر در همکاری با حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان شد، قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید بر تعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با دانشگاه و مراکز علمی، گفت: تعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با دانشگاه،در واقع پیوند نظریه و تئوری با عمل است که می‌تواند کمک شایانی به ارتقای علمی دانشجویان کند. به منظور تحقق این مهم، از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد استان گیلان دعوت می‌کنم تا با عضویت در شورای پایایی برق استان و کمیته تحقیقات شرکت، شاهد ارتباط تنگاتنگ و نزدیکتر این دو حوزه باشیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اعلام آمادگی شرکت در خصوص حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی مرتبط با مسایل صنعت برق استان، افزود: مشارکت در تحلیل حوادث شبکه برق استان و آسیب‌شناسی و ریشه یابی در خصوص ریزگردها، آلاینده‌ها و موارد تخصصی دیگر می‌تواند موجب تحقق پیوند شرکت با دانشگاه شود.
محمود دشت بزرگ ضمن استقبال از مشارکت دوسویه اساتید، دانشجویان و متخصصین صنعت برق استان در سخنرانی‌های علمی و تخصصی، گفت: توجه ویژه به توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و به طور ویژه انرژی خورشیدی و انجام پژوهش‌های کاربردی در خصوص انرژی‌های تجدیدپذیر بادی، خورشیدی و دریاپایه با توجه به اقلیم و جغرافیای خاص استان، از جمله مواردی است که دانشگاه می‌تواند کمک شایانی به رشد و توسعه بیشتر صنعت برق گیلان کند.
وی با اشاره به ضرورت تجهیز آزمایشگاه‌های تخصصی دانشگاه در حوزه برق،به منظور آشنایی اساتید و دانشجویان با تجهیزات به کار رفته در صنعت برق، گفت: برگزاری تورهای علمی و تخصصی اساتید و دانشجویان جهت بازدید از تاسیسات صنعت برق استان می‌تواند موجب آشنایی بیشتر اساتید و دانشجویان با تجهیزات به کار رفته در صنعت برق شود.
محمود دشت بزرگ ضمن تاکید بر اهمیت و تاثیر ویژه و کاربردی تجهیزات دانش بنیان در صنعت برق، افزود: بازدیدهای پهپادی و تحلیل‌های نرم افزاری از دکل‌ها و تجهیزات برق از منظر آلودگی های ایجاد شده روی هادی‌ها و مقره ها و دیگر تجهیزات در معرض هوای آلوده و مشکلات ناشی از حضور پرندگان از جمله مواردی است که با کمک گرفتن از تجهیزات دانش بنیان می‌تواند به پایداری بیشتر شبکه برق استان کمک نماید.

 

 

منبع: روابط عمومی برق منطقه ای گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.