کد خبر : 15825
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

اجرای طرح اطعام و افطاری ساده بین خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان

اجرای طرح اطعام و افطاری ساده بین خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان
اهرابی:مردم نیکوکار و نوعدوست در ماه مبارک رمضان سال گذشته با مشارکت بیش از 37 میلیارد تومانی به یاری این نهاد شتافتند.

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر عباس اهرابی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خیّر و نیکوکار استان گفت: برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان در سه محور اجرای طرح اطعام، افطاری ساده و توزیع سبد کالا، حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین، و دریافت کفارات و زکات فطریه خواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با بیان اینکه امسال هم مانند ادوار گذشته غذای گرم و افطاری ساده با رعایت تمامی نکات بهداشتی، به صورت روزانه آماده و بین مددجویان توزیع خواهد شد، افزود: این طرح با هدف ترویج سنّت حسنه اطعام و افطاری ساده و هدایت کمک های مؤمنانه جهت تأمین بسته های غذایی و معیشتی برای خانواده های نیازمند اجرا می شود.
وی، با بیان اینکه در راستای سیاست مردمی سازی خیر و احسان این طرح توسط گروه های مردمی اجرا می‌گردد، اضافه کرد:امسال این طرح از طریق مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، گروه های مردمی و جهادی، مساجد، هیئت های مذهبی و سازمان های مؤثر و هدایت، حمایت و سازماندهی کمیته امداد برگزار می‌گردد.
اهرابی، تأمین بسته های معیشتی برای خانوارهای مناطق محروم و تحت حمایت این نهاد را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان برشمرد و گفت: مردم نیکوکار و نوعدوست در ماه مبارک رمضان سال گذشته با مشارکت بیش از 37 میلیارد تومانی به یاری این نهاد شتافتند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، یکی دیگر از برنامه های مهم در این ماه را جذب حامی برای فرزندان یتیم و محسنین استان عنوان کرد و گفت: علاقمندان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد 013 به سامانه پیامکی 30003333 یا تماس با شماره 013333۶5710 و یا ورود به سایت ekram.emdad.ir و یا همچنین مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان، در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی خود در این امر خیر مشارکت کنند.
اهرابی در پایان تصریح کرد: مردم نیک اندیش و خیّر استان می توانند به منظور مشارکت در طرح اطعام بدون مراجعه حضوری، نذورات و کمک های نقدی خود را از طریق کد دستوری #013*8877* و یا شماره حساب 0109352176004 و شماره کارت 7678-9995-9918-6037 نزد بانک ملی، واریز نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.