کد خبر : 20947
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۴

سرپرست معاونت خریدراهبردی و اسنادپزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان؛

نسخه‌نویسی مراکز طرف قرارداد 100درصد به صورت الکترونیک انجام می‌شود

نسخه‌نویسی مراکز طرف قرارداد 100درصد به صورت الکترونیک انجام می‌شود
زهرابی: 100درصد نسخه نویسی در مراکز طرف قرارداد با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و 95 درصد نسخ در بخش غیرطرف قرارداد به صورت الکترونیک ثبت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:
دکتر زهرابی سرپرست معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه از آغاز طرح نسخه نویسی الکترویکی تا کنون در گیلان تعداد ۵۵۵۰ پزشک در این سامانه ثبت نام نموده اند،گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با هدف خدمت‌رسانی بیشتر  و بهتر به بیمه شدگان و بازنشستگان با حدود ۵هزار پزشک در بخش خصوصی و دولتی قرارداد همکاری و خرید خدمت منعقد نموده است.
سرپرست معاونت خریدراهبردی و اسنادپزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: درحال حاضر ۱۰۰ درصد نسخ‌نویسی مراکز طرف قرارداد در استان بصورت الکترونیکی می‌باشد و  این آمار در بخش غیرطرف قرارداد حدود ۹۵ درصد است که با هماهنگی‌های صورت پذیرفته با دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سازمان نظام پزشکی درصدد هستیم با اتخاذ تدابیر موثر آمار نسخه نویسی الکترونیک در بخش غیرطرف قرارداد نیز به ۱۰۰درصد برسد.
دکتر زهرابی با اشاره به اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به ۱میلیون و سیصد و سی‌هزار بیمه شده تامین اجتماعی تحت پوشش از طریق ۲بیمارستان و ۱۳ مرکز درمانی ملکی سازمان بصورت مستقیم و عقد قرارداد با حدود ۲۳۰۰ موسسه و مرکز درمانی بصورت غیرمستقیم خدمات درمانی ارائه مینماید اظهار داشت: در ۷ ماهه اول سالجاری بیش از ۳ میلیون نسخه الکترونیک توسط مراکز طرف قرارداد به ثبت رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: از چالش‌های نسخه نویسی الکترونیک مسائل مربوط به زیرساخت‌ها می‌باشد(عدم پایداری سامانه‌ها بخاطر قطعی اینترنت یاکندی و حتی قطعی برق) که در تلاش هستیم با پیگیری‌های موثر و انعکاس این چالش‌ها به نهادهای ذیربط، این موضوع مرتفع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.