کد خبر : 10071
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

هفته تساوی برای نمایندگان فوتبال گیلان

هفته تساوی برای نمایندگان فوتبال گیلان
کسب نتیجه مساوی برای نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول کشور با توجه به جایگاه آنان در جدول رده‌بندی رضایت‌بخش نیست

به گزارش پویشگران گیل:
اکثر نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ‌های مختلف کشور برابر حریفان خود به نتیجه مساوی دست یافتند و فقط ملوان در لیگ برتر مغلوب و پانیک تالش در لیگ دسته دوم برابر حریفش پیروز شد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر کشور مغلوب پرسپولیس شد، تیم‌های چوکای تالش و شهرداری بندرآستارا نیز در رقابت های لیگ دسته اول کشور مقابل حریفان خود به نتیجه مساوی دست یافتند.
تیمهای سپیدرود و داماش گیلان نیز در لیگ دسته دوم برابر حریفان خود به نتیجه مساوی رضایت دادند و فقط پانیک تالش در لیگ دسته دوم توانست حریفش را شکست دهد تا تنها نماینده پیروز گیلان در رقابتهای هفته گذشته باشد.
در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور تیم ملوان بندرانزلی در یک دیدار خارج از خانه در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی پرسپولیس قرار گرفت و در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف خود شد.
ملوانان در این دیدار نتوانستند بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند و با دریافت سه گل، یک شکست سنگین خارج از خانه در پرونده این تیم ثبت شد تا تنها نماینده گیلان در این لیگ همچنان روی نوار ناکامی گام بردارد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در بازی قبلی خود نیز در یک دیدار خانگی و در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل تیم فوتبال هوادار تهران قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف خود شده بود.
با توجه به سایر نتایج کسب شده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۲۴ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و این تیم با وجود ۲ شکست متوالی طی ۲ هفته اخیر فاصله خود را با تیمهای انتهای جدولی کاهش داد.
– تساوی نمایندگان گیلان در لیگ دسته یک
اما در رقابتهای انجام شده هفته گذشته لیگ دسته اول کشور، نمایندگان گیلان به نتیجه تساوی دست یافتند که تیم شهرداری بندرآستارا در یک دیدار خانگی و چوکای تالش نیز در یک بازی خارج از خانه مقابل حریفان خود به نتیجه مساوی رسیدند.

تیم شهرداری بندرآستارا در هفته بیست و هشتم این رقابتها در یک دیدار خانگی مقابل تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه قرار گرفت که در نهایت مقابل حریفش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت تا این تیم از این بازی خانگی فقط یک امتیاز کسب کند.
تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابتهای لیگ دسته اول کشور که یکی از گزینه‌های جدی سقوط از این لیگ محسوب می‌شود، در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم سایپا قرار گرفت که در نهایت توانست برابر این حریفش به نتیجه مساوی بدون گل دست یابد.
به هرحال کسب نتیجه مساوی برای نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول کشور با توجه به جایگاه آنان در جدول رده‌بندی رضایت‌بخش نیست و هر ۲ تیم به خصوص چوکای تالش گزینه جدی سقوط از این لیگ بشمار می‌روند.
– هفته تساوی برای نمایندگان فوتبال گیلان
هم اینک و تا پایان هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم شهرداری بندرآستارا با کسب ۲۵ امتیاز در مکان پانزدهم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۱۸ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارند.
– یک پیروزی و ۲ تساوی در لیگ دسته دوم
در جریان رقابتهای لیگ دسته دوم کشور هم نمایندگان گیلان به یک پیروزی و ۲ تساوی دست یافتند که البته تنها پیروزی نمایندگان گیلان در رقابتهای مختلف لیگ‌های کشور طی هفته گذشت نیز در یک بازی خارج از خانه کسب شد.
تیم فوتبال پانیک تالش یکی از سه نماینده گیلان در این مسابقات در هفته بیست و دوم این رقابتها در یک بازی خارج از خانه رو در روی تیم شهید اورکی اسلامشهر قرار گرفت که در نهایت موفق شدبا نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست دهد.
در جریان این دیدار محمد قشقایی بازیکن تیم فوتبال پانیک تالش هر ۲ گل تیمش را به ثمر رساند تا این تیم سه امتیاز با ارزش این دیدار خارج از خانه را کسب کند تا فاصله‌اش از منطقه خطر سقوط افزایش یابد.
اما تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده گیلان در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور که به همراه پانیک تالش در گروه اول این رقابتها قرار دارد در هفته بیست و دوم این رقابتها در ورزشگاه سردارجنگل رشت مقابل تیم نود ارومیه قرار گرفت که در نهایت مقابل حریفش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.
سپیدرودی‌ها در این دیدار به طور کامل از حریف خود برتر بودند و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آوردند اما در نهایت نتوانستند از هیچ یک از این فرصتها استفاده کنند و حتی گل لحظات پایانی این تیم نیز از سوی داور مردود اعلام شد تا سپیدرود در این بازی خانگی در نهایت به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دهد.
تیم فوتبال داماش گیلان نیز دیگر نماینده این استان در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور که در گروه دوم این مسابقات قرار دارد، در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم نیروی زمینی قرار گرفت که در نهایت مقابل حریفش به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
داماشی‌ها که شرایط مناسبی در جدول رده‌بندی دارند و شانس صعود این تیم نیز به رقابتهای لیگ دسته اول کشور زیاد است، در این بازی خارج از خانه نیز موفق ظاهر شد و به یک تساوی دست یافت تا همچنان این تیم شانس صعود به لیگ دسته اول را داشته باشد.
هم‌اینک تا پایان هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب ۳۰ امتیاز در مکان پنجم و تیم پانیک تالش با کسب ۲۳ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی گروه اول قرار دارند که هیچ یک از ۲ تیم شانس صعود به لیگ دسته اول را ندارند.
اما تیم فوتبال داماش گیلان در پایان هفته بیست دوم این مسابقات با کسب ۳۹ امتیاز پس از تیم نفت و گاز گچساران که با ۴۹ امتیاز صعودش را به لیگ دسته اول مسجل کرده، در رتبه دوم قرار دارد و یکی از گزینه‌های صعود به لیگ دسته اول کشور بشمار می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.