کد خبر : 20899
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

آغاز عملیات خاکریزی و لوله گذاری محور شهید سلیمانی به صورت میدانی

آغاز عملیات خاکریزی و لوله گذاری محور شهید سلیمانی به صورت میدانی
شوقی:عملیات اجرایی محور شهید سلیمانی از بلوار شهید انصاری آغاز می‌شود و به طول ۴ هزار و ۸۵۰ متر به پیله داربن در پیربازار می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر با همراهی رحیم شوقی شهردار از آغاز عملیات خاکریزی و لوله گذاری محور شهید سلیمانی (ژ۵) به صورت میدانی بازدید کردند.
شهردار رشت در جریان بازدید مذکور با اشاره به اینکه عملیات اجرایی محور شهید سلیمانی (ژ۵) دهم آذرماه جاری آغاز شده است اظهار کرد: همکاری بسیار خوب آب منطقه ای گیلان، حمایت استانداری و دستگاه قضایی موجب شده که پروژه مذکور پس از حدود ۱۲ سال از حالت رکود خارج شود و به جریان بیفتد.
رحیم شوقی، محور شهید سلیمانی را با استفاده از حریم کانال (ژ۵) عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی محور شهید سلیمانی از بلوار شهید انصاری آغاز می‌شود و به طول ۴ هزار و ۸۵۰ متر به پیله داربن در پیربازار می رسد.
وی با بیان اینکه محور شهید سلیمانی (ژ۵) یکی از بزرگ ترین خیابان های شهر رشت محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر در حال احداث است، تصریح کرد: پروژه مذکور به صورت خیابان کامل پیش‌بینی شده و برنامه ریزی برای هدایت آب‌های سطحی، زیرسازی، پیاده روسازی، روشنایی و حفاظ کنار مسیر انجام شده است.
شهردار رشت به فرآیند عملیات اجرایی محور شهید سلیمانی (ژ۵) در قالب سه قطعه به منظور تسریع در اجرای پروژه اشاره کرد و گفت: قطعه نخست از بلوار شهید انصاری آغاز می‌شود و به پل عرفان به طول یک هزار و ۲۵۰ متر می‌رسد.
شوقی با اشاره به عملیات اجرایی محور شهید سلیمانی (ژ۵) از ۱۵ آذر ماه جاری، یادآور شد: لوله گذاری آب‌های سطحی همزمان با عملیات خاکریزی محور مذکور انجام شده و عملیات پیاده روسازی در حال انجام است.
وی به هماهنگی های انجام شده با پیمانکار برای خرید جداول پیش ساخته و لوله ها اشاره کرد و افزود: طی مدت یک ماه آینده همزمان با عملیات خاکریزی عملیات جدول گذاری، زیرساخت تیرهای روشنایی و کف پوش محور مذکور انجام می شود و هفته دولت سال آینده به اتمام می‌رسد.

 

 

منبع:مدیریت ارتباطات شهرداری رشت

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.