کد خبر : 12000
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

دستگیری عامل انتشار تصاویر نامتعارف در لنگرود

دستگیری عامل انتشار تصاویر نامتعارف در لنگرود
در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه در صفحات مجازی، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ در جریان بگذارند.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس پلیس فتا استان از دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی و نامتعارف در 8 صفحه اینستاگرام خبر داد.
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “امیرحسین نقی‌مهر” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه ماموران پلیس فتا موفق شدند با کنترل فضای مجازی، 8 پیج غیراخلاقی در اینستاگرام را رصد کنند.
رئیس پلیس فتا استان گیلان با اشاره به اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان انتظامی، گفت: ماموران پلیس فتا گرداننده 39 ساله این صفحات را در شهرستان لنگرود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی همچنین بیان داشت: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی و مواجهه با مستندات و ادله جرم به بزه انتسابی اعتراف و هدف خود از این اقدام را ترویج فساد و بی‌بندوباری در جامعه عنوان کرد.
سرهنگ نقی‌مهر در پایان از تحویل متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه در صفحات مجازی، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ در جریان بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.