کد خبر : 20685
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های عمران روستایی نقش کلیدی دارد

بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های عمران روستایی نقش کلیدی دارد
دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم ابراهیمی نوری امام جمعه شهرستان رودسر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در سفر به شهرستان رودسر با حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم ابراهیمی نوری امام جمعه دیدار نمود.
در این ديدار مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان گزارشي از عملكرد بنياد مسكن در سطح شهرستان در زمینه اجرای طرح هادی روستایی صدور سند مالکیت روستایی،نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی با استفاده از تسهیلات کم بهره ارئه نمود.
مهندس دائمی با اشاره به دیدگاه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص خدمت به مردم و توانمندی‌های موجود در بدنه فنی مهندسی بنیاد مسکن استان ابراز داشت بنیاد مسکن استان گیلان، آمادگی کامل جهت عمران و آبادانی در روستاها و شهرها را داشته و می‌تواند بازوی توانمند عمرانی در استان باشد.
در ادامه امام جمعه شهرستان ضمن ابراز رضایت از عملکرد بنیاد مسکن در شهرستان افزود:با توجه به این کارنامه درخشان ما نیز حامی این نهاد انقلابی در استان هستیم.
حجت السلام و المسلمین ابراهیمی نوری ضمن تقدیر و تشکر مجدد از تلاشهای کارکنان بنیاد مسکن گفت:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون توانسته است به روستائیان خدمات شایسته ای ارائه دهد و باعث عمران و آبادانی هرچه بیشتر روستاها شوند.
امام جمعه رودسر افزود: بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های عمران روستایی نقش کلیدی دارد.
وی اظهار کرد:اکثر نهادهای انقلابی که به دستور امام راحل (ره) تاسیس شده اند به دنبال ارائه خدمات به مردم هستند و دستور حضرت امام (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد مسکن نشان از آینده نگری ایشان دارد و یکی از فرامین بزرگ آن بزرگوار می‌باشد.

 

منبع:روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.