کد خبر : 19906
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۸

رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک کشور:نسل جدید نیازمند روایت زندگی قهرمانان است

رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک کشور:نسل جدید نیازمند روایت زندگی قهرمانان است
همتی‌فر: زندگی یک مفهوم در هم تنیده است و اگر آن را از بخش‌های مختلف مانند علم و کار و ورزش جدا کنیم، هر کدام از این بخش‌ها کارکرد خود را از دست می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مجتبی همتی‌فر در نشست هم اندیشی معلمان و مربیان و آئین رونمایی از کتاب درسنامه پیشرفت تحت عنوان « یارَش » با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در تلاش دشمن در ایدئولوژی‌زدایی از جامعه اظهار داشت: دشمن بر آرمان‌زدایی و هویت‌زدایی تاکید دارد و این کتاب نقطه مقابل آن است.
رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک کشور نسل کودک و نوجوان را نیازمند روایت زندگی قهرمانان دانست و گفت: زندگی یک مفهوم در هم تنیده است و اگر آن را از بخش‌های مختلف مانند علم و کار و ورزش جدا کنیم،هر کدام از این بخش‌ها کارکرد خود را از دست می‌دهد.
وی با بیان اینکه یارش یک مکمل درسی خوب است،گفت: این کتاب مجموعه‌ای از تجربیات الهام بخش آدم‌های معمولی است که در کنار ما زندگی کردند و با همه‌ی مشکلات کار‌های بزرگی انجام دادند و موفق شدند و در مجموع این کتاب یک کار تربیتی ویژه است.
این کتاب حاصل تلاش یک سال و نیم یک گروه دوازده نفره است که از بین ۲ هزار موضوع، داستان زندگیِ ۲۱ فرد موفق را در ۵ فصل و ۱۴۵ صفحه برای استفاده دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه روایت و منتشر کرده‌اند.

منبع:روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.