کد خبر : 16131
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۲۰

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: قطع گاز بیش ازهزار ویلا و خانه خالی از سکنه در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: قطع گاز بیش ازهزار ویلا و خانه خالی از سکنه در گیلان
نیکویی:مهم‌ترین هدف نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و صحیح گاز طبیعی در بخش های مختلف جامعه است.

 به گزارش پویشگران گیل :
مهندس عیسی جمال نیکویی گفت:این طرح با همکاری بسیج شرکت گاز از نیمه اول آذرماه آغاز شد و در آن دمای کلیه ادارات، مدارس، بانک‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی استان مورد بررسی و پایش قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان در ادامه با اشاره به قطع گاز 247 اداره در گیلان به علت عدم رعایت دمای آسایش و مصرف نامناسب گفت:در طرح پایش امسال، علاوه بر نظارت ادارات و اماکن دولتی، مصارف مشترکین سایر حوزه ها نیز مورد بررسی قرار گرفت و در همین راستا تاکنون گاز هزار و 348 مشترک خانگی بسیار پرمصرف واقع در پلکان های 11 و 12 پس از اعلام اخطار به صورت موقت قطع شد.
جمال نیکویی همچنین از پایش دمای یک هزارو 608 ویلا در گیلان خبر داد و گفت: با هدف حفظ پایداری گاز مشترکین خانگی سراسر استان، جریان گاز یک هزار و 70 ویلا و خانه خالی از سکنه قطع شده است.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان در خصوص روند مدیریت مصرف گاز در سازمان ها و ادارات استان بیان کرد:با بازرسی های انجام شده، توصیه‌های لازم توسط کارشناسان شرکت گاز درخصوص بهینه سازی و مدیریت مصرف گاز در سازمان ها همچون استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا (AوB)، رعایت دمای آسایش در محیط کار(18 الی 21 درجه)، عایق بندی موتورخانه‌ها، استفاده از پنجره های دوجداره به مسئولین نهادهای مذکور ارائه شد.
جمال نیکویی در پایان موضوع پایش و بررسی دمای محیط اداری نهادهای دولتی را درجهت رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی بسیار مهم و اثرگذار دانست و گفت: مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح، نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و صحیح گاز طبیعی در بخش های مختلف جامعه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.