کد خبر : 19787
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

در دیدار اعضای شورای رشت با جمعی از مدیران بانک تجارت:استقبال از پیشنهاد ویژه برای پرداخت تسهیلات به مردم رشت

در دیدار اعضای شورای رشت با جمعی از مدیران بانک تجارت:استقبال از پیشنهاد ویژه برای پرداخت تسهیلات به مردم رشت
در دیدار اعضای شورای اسلامی با جمعی از مدیران بانک تجارت استان گیلان به مباحثی از جمله ارائه خدمات بانکی بهتر به شهروندان با هدف ایجاد رفاه بیشتر تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با جمعی از مدیران بانک تجارت که ظهر امروز در ساختمان شورای رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه همه ساله بودجه ای را تحت عنوان وام در بودجه شهرداری می‌بینیم، اظهار کرد: ما تمایل داریم خدمات بهتری به شهر و شهروندان با هدف ایجاد رفاه بیشتر ارائه کنیم و در این راستا هر بانکی که بتواند بستر خدمات بهتری را در قالب تسهیلات و… برای شهر و شهروندان فراهم کند برای ما مدنظر است.
وی با بیان اینکه شهرداری رشت در حال حاضر به دنبال تغییر بانک نیست افزود: چنانچه پیشنهاد ویژه ای در نحوه پرداخت تسهیلات برای پروژه‌های عمرانی شهر، پرسنل شهرداری و شهروندان مطرح شود   استقبال می کنیم اما در شرایط برابر یقینا تداوم همکاری با بانک عامل فعلی برای ما در اولویت است.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه چنانچه پیشنهاد بهتری ارائه شود پذیرا هستیم، بیان نمود: در غیر این صورت ترجیح داده می‌شود با مجموعه ای که با آن مشغول فعالیت هستیم ادامه همکاری دهیم.
کارگرنیا با اشاره به اینکه شهرداری رشت ماهیانه ۱۵۴ میلیارد تومان پرداخت‌های جاری است افزود: یقینا این گردش حساب و تراکنش مالی برای هر بانکی که با شهرداری فعالیت داشته باشد بسیار خوب و مورد توجه است و برای ما پیشنهاد بهتر با هدف ارائه خدمات نوین تر به شهر و شهروندان قابل پذیرش است.

پیشنهادهای جذاب در عرصه خدمات بانکی با هدف ارایه خدمات بهتر به شهر

رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه اعضای شورا به دنبال پیشنهادهای جذاب در عرصه خدمات بانکی با هدف ارایه خدمات بهتر به شهر هستند اظهار کرد: بانک تجارت در این دیدار اعلام کرد که سقف تسهیلاتش باز است .
سید حسین رضویان با بیان اینکه طی دو هفته آینده جلسه ای با بانک تجارت و کارشناسان مالی شهرداری رشت برگزار شود، افزود: در دیدار آتی مباحث با جزئیات بیشتری بررسی و نتیجه گیری می‌شود.

در تعامل با بانک ها صلاح شهروندان مورد توجه است

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه برای ما صلاح شهر مهم است، اظهار کرد: هر بانکی که خدمات بهتری را به شهر و شهروندان ارائه کند یقینا مورد حمایت است.
مسعود عباس نژاد با بیان اینکه شهرداری رشت سالهاست که با یکی از بانک‌های عامل مشغول همکاری است افزود: چنانچه پیشنهادهای بهتری ارائه شود یقینا شورا پذیرا است اما همان بسته هایی که در حال حاضر بانک فعلی ارائه می‌کند نمی‌تواند جذابیتی داشته باشد.

دریافت تسهیلات برای تسریع بخشیدن به پروژه های عمرانی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای رشت نیز در این نشست با اشاره به اینکه شهرداری رشت بدهی هایی دارد اظهار کرد: در سال گذشته برخی از ردیف بودجه‌ها محقق نشد اما خوشبختانه در سال جاری اتفاقات خوبی در دست انجام است.
محسن سماکچی با بیان اینکه برای رقم خوردن اتفاقات خوب برای شهروندان تلاش می کنیم افزود: تعامل با بانک ها را به منظور دریافت تسهیلات برای شهرداری با هدف سرعت بخشیدن به پروژه ها مورد توجه است.

نحوه پرداخت تسهیلات بانکی بررسی شود

حسن کریمی کرنق رئیس کمیسیون بهداشت،  محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با اشاره به اینکه باید زمان و نحوه پرداخت تسهیلات مشخص باشد اظهار کرد: باید بررسی کنیم که در این فصل از سال بانک تجارت چه میزان وام می‌تواند به پرسنل پرداخت کند.

تسریع بخشیدن به روند اعتباری پروژه ها از محل مشارکت بانک ها

نادر حسینی عضو شورای رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه می توانیم به منظور تسریع بخشیدن به روند اعتباری پروژه ها از مشارکت بانک‌ها استفاده کنیم، اظهار کرد: باید نقش این گونه بانک ها در نحوه تامین اعتبار برای اجرای پروژه‌ها مشخص شود‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.