کد خبر : 19496
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

کشف ۴ دستگاه فلزیاب،۲ دستگاه کوئل قاچاق در معامله نافرجام مجرمان

کشف ۴ دستگاه فلزیاب،۲ دستگاه کوئل قاچاق در معامله نافرجام مجرمان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۴ دستگاه فلزیاب، ۲ دستگاه کوئل قاچاق به همراه متعلقات مربوطه در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پویشگران گیل:

سرهنگ محمد خوش‌خلقت گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و چپاول میراث پیشینیان همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد و پلیس در مسیر اجرای قانون با مجرمان و متخلفان به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.
وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان با انجام تحقیقات از فعالیت فردی در امر نگهداری و فروش فلزیاب‌های قاچاق در شهرستان رشت مطلع شدند، افزود: با تحت نظر قرار دادن متهم مشخص شد این فرد قصد فروش فلزیاب‌ها را دارد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از اعزام پلیس با هماهنگی قضائی به آدرس منزل متهم و کشف ۴ دستگاه فلزیاب، ۲ دستگاه کوئل قاچاق به همراه متعلقات مربوطه حین معامله آن‌ها خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد نمودند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این خصوص متهمان ۲۹.۳۳، ۳۶ و ۳۸ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ خوش‌خلقت در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در حراست از میراث فرهنگی و مبارزه با قاچاق اشیاء عتیقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.