کد خبر : 17959
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۸

توزیع 650 بسته معیشتی در قرار دوازدهم آبان ماه گیلان

توزیع 650 بسته معیشتی در قرار دوازدهم آبان ماه گیلان
حجت الاسلام اسماعیل تدینی:از ابتدای امسال تاکنون بیش از 21 میلیارد تومان برای اجرای قرار دوازدهم هزینه شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
حجت الاسلام اسماعیل تدینی،مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در مراسم طرح قرار دوازدهم که در آستان آقا سیدحسین کشاورزی لاهیجان برگزار شد، گفت: هدف از وقف رفع نیازهای مادی و معنوی مردم است.
وی افزود:در طرح قرار دوازدهم یاوران امام مهدی( عجل الله تعالی فرجه شریف) در کنار عواید موقوفات کمک میکنند تا خدمات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی به مجاورین بقاع متبرکه ارائه شود.
تدینی با اشاره به تهیه 12 سری جهیزیه از موقوفات لاهیجان به ارزش 355 میلیون تومان با کمک مهدی یاوران و از محل عواید موقوفات لاهیجان گفت: این جهیزیه‌ها در اختیار زوج‌های جوان لاهیجانی قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در طرح قرار دوازدهم آبان ماه در لاهیجان علاوه بر جهیزیه ۳۰۰بسته معیشتی که شامل روغن، رب،ماکارونی،برنج،حبوبات با ارزش هربسته ۶۵۰هزار تومان تهیه و از طریق مراکز افق در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.
مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان با بیان اینکه طرح قرار دوازدهم در شهرستان‌های دیگر گیلان نیز اجرا شده است،گفت:در کل استان 650 بسته معیشتی به ارزش 600 میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.
وی افزود:تهیه و توزیع کیف و لوازم تحریر به ارزش 120 میلیون تومان، کمک به درمان و تهیه دارو برای بیماری‌های خاص به ارزش 30 میلیون تومان و کمک به مردم بی‌دفاع غزه به ارزش 25 میلیون تومان از دیگر بخش های طرح قرار دوازدهم آبان ماه امسال بوده است.
تدینی گفت: برای اجرای طرح قرار دوازدهم آبان ماه جاری یک میلیارد و 130 میلیون تومان از محل عواید موقوفات گیلان و کمک‌های مردمی هزینه شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 21 میلیارد و 130 میلیون تومان برای اجرای طرح قرار دوازدهم هزینه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.