کد خبر : 19627
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۴:۰۲

معاون وزیر صمت:تولیدکنندگان محصولات پزشکی در نخستین جایگاه حمایتی دولت و حاکمیت هستند

معاون وزیر صمت:تولیدکنندگان محصولات پزشکی در نخستین جایگاه حمایتی دولت و حاکمیت هستند
فرهیدزاده:محصولات دارویی به لحاظ ارتباط مستقیم با سلامتی اقشار جامعه در جایگاه اول حمایتهای ویژه دولت و حاکمیت قرار گرفته است.

به گزارش پویشگران گیل:

فرهیدزاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از حقوق کنتدگان و مصرف کنندگان در بازدید از کارخانه تولیدات محصولات دارویی کاسپین تامین که با همراهی مدیرکل صمت گیلان صورت گرفت، اعلام کرد: محصولات دارویی به لحاظ ارتباط مستقیم با سلامتی اقشار جامعه در جایگاه اول حمایت‌های ویژه دولت و حاکمیت قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: حتی اقلام و کالاهایی اساسی مرتبط با ارزاق عمومی نیز پس از دارو و در رتبه دوم حمایت‌های دولت و حاکمیت هستند.
معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه شرکت کاسپین تامین یکی از شش صنایعی است که روز گذشته گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت نمود،گفت: سازمان غذا و دارو در شورای عالی قیمت گذاری نماینده ویژه دارد و افزایش قیمت‌ها در این بخش با نظرات این نماینده و با بیشترین تعاملات تعیین می‌گردد.
وی ضمن تقدیر ویژه از زحمات و دغدغه‌های این شرکت تولیدی در پایین نگه داشتن قیمت تولیدات دارویی از مدیر شرکت کاسپین دارو بعنوان تولید کننده ای با توانایی های ویژه نام برد.
حسین فرهید زاده و مدیرکل صمت گیلان و هیات همراه در این بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت تولیدی محصولات پزشکی که در اتاق‌های استریل و از پشت دیوارهای شیشه ای قابل رویت بود بازدید کردند.
فرهیدزاده گفت: دغدغه تولیدکنندگان این شرکت دارویی شنیده شد و در صدر امور قابل طرح و پیگیری‌های در این مجموعه بازدیدها قرار گرف.
گفتنی است ۵ شرکت صاحب نام در زمینه تولید انواع داروها در رشت فعالیت می کنند که ۱۷ درصد نیاز دارویی کشور را تامین می‌کنند.

منبع: روابط عمومی اداره کل صمت گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.