کد خبر : 14980
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

افتخاری دیگر برای شرکت برق منطقه‌ای گیلان؛ كسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی برای چهارمین سال متوالی

افتخاری دیگر برای شرکت برق منطقه‌ای گیلان؛ كسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی برای چهارمین سال متوالی
شرکت برق منطقه ای گیلان در جشنواره شهید رجایی برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست شد.

به گزارش پویشگران گیل:
در آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان گیلان در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ که به منظور گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی با حضور استاندار گیلان، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری گیلان برگزار شد، شرکت برق منطقه ای گیلان برای چهارمین سال پیاپی به عنوان دستگاه برتر و برگزیده معرفی شد.
در این جشنواره استانی، شرکت برق منطقه‌ای گیلان در ارزیابی عملکرد سال 1401 دستگاه‌های اجرایی استان گیلان، در میان 58 دستگاه اجرایی، رتبه اول را در مجموع امتیازات شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد به خود اختصاص داد.
همچنین در این جشنواره، از شرکت برق منطقه‌ای گیلان به علت کسب رتبه اول در گروه «زیربنایی و توسعه زیرساخت» و همچنین کسب رتبه اول در شاخص «تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی» توسط استاندار گیلان تقدیر گردید.
شایان ذکر است که ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور هر ساله بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه و دستورالعمل‌های تدوین شده در دو بعد عمومی و اختصاصی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام و از دستگاه‌های برگزیده توسط استاندار تقدیر می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.