کد خبر : 19164
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۵

دستگیری سارق سیم برق معابر

دستگیری سارق سیم برق معابر
دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق با 9 فقره سرقت در شهرستان‌های رشت و رودسر

به گزارش پویشگران گیل:

سرهنگ علیرضا حدادی در گفت‌وگویی ، پيشگيري از وقوع انواع سرقت‌، ايجاد ناامني رواني براي مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خيز و تقويت احساس امنيت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامي قلمداد كرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد.
وي در ادامه با بيان اينكه در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق از سطح معابر شهرستان طي هفته‌هاي گذشته، دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌هاي سرقت دريافتند كه اين سرقت‌ها در نیمه‌‎های شب صورت گرفته است.
رئیس پلیس آگاهی استان گيلان در ادامه به شناسايی هويت سارق اين پرونده‌ها با استفاده از شگردهای فني و پلیسی اشاره کرد و گفت: اين فرد با هماهنگي قضائي در شهرستان رشت دستگير شد.
این مقام انتظامی از اعتراف سارق سابقه‌دار به ۹ فقره سرقت سیم برق و کشف آلات و ادوات جرم از متهم خبر داد و افزود: ارزش اموال سرقتی توسط سارق حدود صد میلیون ریال است.
سرهنگ حدادی تصريح كرد: سارق ۴۰ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام که با قرار صادره روانه زندان شد.

وی در پایان با تاكيد بر حذف زمینه‌های وقوع جرم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ريزي دقيق، احساس مسئوليت و همچنين تجزيه و تحليل جرايم مي‌توان ضريب امنيتي را بالا برد و فضا را براي مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.