کد خبر : 19155
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

برگزاری چهارمین جشنواره کشوری فوتسال ویژه فرزندان سندروم داون (المپیک ویژه)در لاهیجان

برگزاری چهارمین جشنواره کشوری فوتسال ویژه فرزندان سندروم داون (المپیک ویژه)در لاهیجان
چهارمین جشنواره کشوری فوتسال ویژه فرزندان سندروم داون (المپیک ویژه) از یکم تا سوم آذرماه به میزبانی شهرستان لاهیجان برگزار شد.

به گزارش پویشگران گیل:

چهارمین جشنواره کشوری فوتسال ویژه فرزندان سندروم داون (المپیک ویژه) با حضور دکتر حسین نحوی نژاد رئیس المپیک ویژه ایران، دکتر کیانوش کوچکی‌نژاد مدیرعامل انجمن خیرین سلامت گیلان؛ هاجر بایرامی رئیس اداره بهزیستی لاهیجان و سایر مسئولین، با شرکت ۱۰ تیم برتر از سراسر کشور در سالن۴ هزار نفری شهدای لاهیجان برگزار شد.
در این مسابقات ۱۰ تیم از شهرستان‌های مختلف با نامهای کانون سندروم داون لاهیجان (۲تیم – الف و ب)، کانون سندروم داون رشت (۲ تیم – الف و ب)، انجمن خورشید تهران، انجمن آسمان نیلی اصفهان، انجمن نیکان سیرجان، کانون سندروم داون ایران(۲ تیم- تهران الف و تهران ب) و انجمن توانخواهان قزوین از یکم تا سوم آذرماه طی مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیمهای رشت الف ، انجمن نیکان سیرجان و تهران الف به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین شایان ذکر است از سایر تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات نیز به منظور حضور شایسته و فعال از سوی مسئولین و برگزار کنندگان مسابقات تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.