کد خبر : 18252
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۶

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت روز جهانی رادیولوژی و اعلام نفرات برتر

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت روز جهانی رادیولوژی و اعلام نفرات برتر
با برگزاری مسابقات ورزشی در ۴ رشته با حضور ۱۱۵ نفر از آقایان و بانوان رادیولوژیست از سراسر استان، نفرات برتر این دوره مسابقات ورزشی مشخص شد.

به گزارش پویشگران گیل:
مسابقات ورزشی به مناسبت روز جهانی رادیولوژی در ۴ رشته با حضور ۱۱۵ نفر از آقایان و بانوان رادیولوژیست از سراسر استان برگزار شد.
در این رقابت‌ها، در رده تیمی رادیولوژیست‌های مرکز آموزشی و درمانی پورسینا موفق به کسب ۱۱ امتیاز شدند و عنوان برتر را به دست آوردند. همچنین رادیولوژیست‌های مرکز آموزشی و درمانی حشمت با ۱۰ امتیاز و رازی با ۷ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.
در روز نخست مسابقات و در رده بانوان رشته دارت، مریم سلیمانی از مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین (ع) رتبه نخست، ممتاز مباشر امینی از مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س) رتبه دوم و لیلا غلامی از الزهرا (س) رتبه سوم را به دست آوردند.
در رده آقایان رشته دارت، وحید مرادی از مرکز آموزشی و درمانی پورسینا، پویا کوه نژاد از مرکز آموزشی و درمانی رازی و آریا صائبی از مرکز آموزشی و درمانی حشمت رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
همچنین در روز دوم مسابقات و در رده بانوان رشته شطرنج آیدا گنجوزاده از مرکز آموزشی و درمانی پورسینا رتبه نخست، نسیبه جلالیلان از بیمارستان رسالت ماسال دوم و فاطمه مهدی زاده از مرکز آموزشی و درمانی حشمت رتبه سوم را به دست آوردند.
در رده آقایان رشته شطرنج نیز مصطفی علیزاده از بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا، محمد عابدپور از بیمارستان رسول اکرم (ص) و مجتبی حسین‌پور از مرکز آموزشی و درمانی حشمت رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
این مسابقات با حضور داور رسمی در سالن اصلی هیئت شطرنج استان گیلان برگزار شد.
در روز سوم مسابقات و در رشته طناب کشی آقایان، تیم مرکز آموزشی و درمانی پورسینا متشکل از سید مجید شفیع پور، محمدحسین ایرانمهر، سعید امیری، وحید مرادی، فرامرز پروانه، امیرحسین مظلوم و معین حسن زاده در رده نخست قرار گرفت. همچنین تیم مرکز آموزشی و درمانی رازی متشکل از پویا کوه نژاد، مجتبی امیدی، لسانی و عاصمی در رده دوم و تیم مرکز آموزشی و درمانی حشمت متشکل از آریا صائمی، رضا طالبی، حسین غلامزاده و امیرعلی اکبری در رده سوم قرار گرفتند.
این مسابقات با حضور داور رسمی برگزار شد.
در مسابقات تنیس روی میز و در روز چهارم مسابقات، در رده بانوان ماری سرپناه از مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین (ع)، مریم کاظم زاده از مرکز آموزشی و درمانی رازی و فاطمه مهدی زاده از مرکز آموزشی و درمانی حشمت به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
همچنین در رده آقایان، جلال وهاب زاده از مرکز آموزشی و درمانی حشمت رتبه نخست، فرهاد قربان‌پور از مطب آریا رتبه دوم و سعید امیری از مرکز آموزشی و درمانی پورسینا و آریا صائبی از مرکز آموزشی و درمانی حشمت رشت به صورت مشترک رتبه سوم را به دست آوردند.
داوری این مسابقات را سیده مهسا منشی پور داور درجه تنیس روی میز برعهده داشت.
این مسابقات به همت معاونت درمان و با همکاری مدیریت روابط عمومی و همچنین تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد.

 

منبع: پایگاه اطلاع‌ رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.