کد خبر : 20572
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

حضور استاندار گیلان در مراسم تشییع پیکر شهید حسن بابانیا و شهدای گمنام در رشت

حضور استاندار گیلان در مراسم تشییع پیکر شهید حسن بابانیا و شهدای گمنام در رشت
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)؛ استاندار گیلان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت وطن «حسن بابانیا» و ۶ شهید گمنام در رشت حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

آیین تشییع ۶ شهید گمنام ولی خوشنام تازه تفحص شده دوران مقدس و شهید گیلانی حمله تروریستی گروهک جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در سیستان و بلوچستان” حسن بابانیا” امروز (یکشنبه) با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، قشر‌های مختلف مردم و مسئولان از سپاه ناحیه مرکزی رشت (پل عراق) تا میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار شد.
آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بر پیکر این شهدای والامقام نماز اقامه کرد.
همچنین نماینده عالی دولت در گیلان در اجتماع عزاداران هیات های فاطمی استان در پیاده راه فرهنگی رشت، بمناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و تشییع شهدای عزیز، به عزاداری پرداخت.
این شهدای گمنام پس از تشییع در رشت عصر امروز به شهرستان‌های مختلف استان گیلان منتقل می‌شوند.
شهید گمنام ۲۳ ساله که در عملیات محرم در منطقه شرهانی به شهادت رسیده بود با حضور قشر‌های مختلف مردم رودسر عصر امروز در حسینیه بازار شهر رحیم آباد رودسرخاکسپاری می‌شود.
دیگر شهید گمنام ۱۷ ساله هم که در عملیات خیبر در جریزه مجنون به شهادت رسیده بود در پارک شهیده هادی زاده لولمان خاکسپاری خواهد شد.
همچنین شهید گمنام ۱۸ ساله که در عملیات مولای متقیان چزابه به شهادت رسیده بود در پارک سردار جنگل شهرستان خمام آرام خواهد گرفت.
دیگر شهید گمنام که در دوران دفاع مقدس ۱۸ سال داشت و در عملیات کربلای ۵ شلمچه به شهادت رسیده آرامگاهش پارک ساحلی شهر منجیل شهرستان رودبار خواهد بود؛ و شهید ۲۴ ساله عملیات والفجر مقدماتی فکه نیز در پارک شهدای گمنام بخش سنگر رشت به خاک سپرده می‌شود.
لاهیجانی‌ها هم میزبان شهیدگمنام ۲۰ ساله عملیات بدر شرق دجله در دوران دفاع مقدس هستند که در پارک شهدای گمنام رودبنه لاهیجان خاکسپاری خواهد شد.
همچنین پیکرشهید ستوان دوم «حسن بابانیا» جوان املشی که شامگاه ۲۴ آذر ماه در پی حمله ناجوانمردانه و کور گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده امروز پس از تشییع در رشت به شهرستان املش منتقل و با حضور مردم قدر شناس این شهرستان در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.