کد خبر : 17866
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت گیلان:توزیع 120 هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان کل کشور

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت گیلان:توزیع 120 هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان کل کشور
شرکت اشکان تجارت یکی از برندهای صاحب نام و افتخار آمیز در زمینه تولید داخلی است.

به گزارش پویشگران گیل:
تیمور پورحیدری در مراسم توزیع این بسته‌ها به سراسر کشور گفت: شرکت اشکان تجارت در راستای نذر فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی با اقدامی خداپسندانه ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال را اهدا کرد.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه مدیر این واحد تولیدی افزود: تولیدات متنوع این شرکت با محوریت لوازم تحریر می‌باشد و تمام اقلام موجود در بسته‌های اهدایی ماحصل تولید خود شرکت است.
وی گفت: از این تعداد ۲۰ هزار بسته در استان گیلان، ۵۵ هزار و ۸۰۳ بسته در تهران، ۱۲ هزار و ۴۳ بسته در خوزستان، ۲ هزار و ۲۸۸ بسته در سیستان و بلوچستان، ۲هزار ۶۴۴ بسته در کرمان، هزار و ۸۹۰ بسته در هرمزگان، ۲ هزار و ۵۵۲ بسته در لرستان، هزار و ۵۹۲ بسته در خراسان رضوی و ۲ هزار و ۸۹۶ بسته در همدان و مابقی در سایر استان‌های کشور توزیع شده است.
پورحیدری با اشاره به اینکه این شرکت یکی از برندهای صاحب نام و افتخار آمیز در زمینه تولید داخلی است، تصریح کرد: این شرکت گیلانی با دارا بودن ۱۶ خط تولید فعال و تنوع تولید ۷۰۰ نوع کالا با ظرفیت اسمی تولید هر واحد پنج هزارتن در سال و اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر بخش اعظمی از تولید لوازم تحریر استان و کشور را تامین می‌کند.

منبع:روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.