کد خبر : 13737
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

معصومه نیک‌کار

نجات چهار کارگر از چاه فاضلاب در املش

نجات چهار کارگر از چاه فاضلاب در املش
امدادرسانی مرد ۴۱ ساله و زن ۳۷ ساله عراقی توسط اورژانس و با کمک مردم از رودخانه خارج و پس از امدادرسانی برای ادامه درمان به بیمارستان شهید انصاری رودسر اعزام شدند.

به گزارش پویشگران گیل:
رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان از امدادرسانی به چهار کارگر کارخانه‌ای در شهرستان املش در پی سقوط در چاه فاضلاب خبر داد.
به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان، دکتر پیمان اسدی افزود: با اعلام این خبر در صبح امروز “پنجشنبه” به این مرکز، بلافاصله تیم‌های اورژانس به محل حادثه در رانکوه سوخته کیش کارخانه قارچ اعزام شدند.
وی اظهار داشت: چهار نفر از مصدومان این حادثه شامل چهار مرد ۳۸، ۴۰، ۴۴ و ۵۰ ساله پس از امدادرسانی تیم‌های اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان نیکوکار شهرستان املش منتقل شدند.
رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان با اشاره به امدادرسانی اورژانس در پی سقوط ۲ مسافر عراقی در رودخانه‌ای در شهرستان رودسر گفت: با دریافت این حادثه نیز بلافاصله ۲ تیم اورژانس به محل حادثه در رودسر میدان تره بار اعزام شدند.
وی بیان داشت: در این امدادرسانی مرد ۴۱ ساله و زن ۳۷ ساله عراقی توسط اورژانس و با کمک مردم از رودخانه خارج و پس از امدادرسانی برای ادامه درمان به بیمارستان شهید انصاری رودسر اعزام شدند.
اورژانس با شماره ۱۱۵، برای خدمات رسانی رایگان در حوادث فعال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.