کد خبر : 17863
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت گیلان:ایجاد اشتغال مولد برای حدود 7 هزار گیلانی در دولت سیزدهم

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت گیلان:ایجاد اشتغال مولد برای حدود 7 هزار گیلانی در دولت سیزدهم
پورحیدری:اشتغال مولد برای حدود 7 هزار گیلانی در دولت سیزدهم و طی دو سال اخیر ایجاد شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر تیمور پورحیدری در حاشیه سفر به رودسر گفت:با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل رفع موانع تولید حدود ۱۷۲ واحد راکد در حوزه‌های معدن، گردشگری، صنعت، کشاورزی به چرخه تولید برگشته‌اند.
پورحیدری با اشاره به اینکه گیلان جزو استان‌های پیشتاز در زمینه احیای واحدهای راکد است، افزود: در تلاش هستیم با ظرفیت سنجی واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی در ارتباط با وضعیت فعالیت شأن مجدداً از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان از این پتانسیل بهره ببریم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در سطح استان گفت: اشتغال مولد برای حدود ۷ هزار گیلانی در دولت سیزدهم و طی دو سال اخیر ایجاد شده است.
پورحیدری اضافه کرد: سال گذشته در حوزه اصناف تکالیف قانونی در حوزه اشتغال ۱۴ هزار ۵۰۰ پیش‌بینی شده بود که کاملاً تحقق یافت و در سال جاری نیز تا پایان سال آمار ۱۰۰ درصدی تحقق اشتغال در سطح استان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه راه اندازی معادن کوچک مقیاس در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: در حوزه شهرک‌های صنعتی زمین‌های واگذار شده به واحدهای تولیدی که از ما مجوز تأسیس گرفته‌اند ولی هیچ گونه اقدامی طی سالیان گذشته انجام ندادند از طریق قانونی اقدام و باز پس‌گیری و به دولت بازگردانده شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.