کد خبر : 17748
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۵۹

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی گیلان:نقش اتاق بازرگانی در نهادینه کردن صادرات محصولات صنایع دستی بسیار حائز اهمیت است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی گیلان:نقش اتاق بازرگانی در نهادینه کردن صادرات محصولات صنایع دستی بسیار حائز اهمیت است
  دیدار رئیس اتاق بازرگانی با مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان و تاکید برلزوم همکاری‌های مشترک

به گزارش پویشگران گیل:
قاسم رضائیان در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان گیلان با تاکید بر همکاری‌های مشترک گفت: وجود اهداف مشترک باعث ایجاد همکاری‌های فی مابین شده و می توان از توان یکدیگر برای پیشبرد اهداف مشترک بهره مند شویم.
وی با اشاره به وضعیت صادرات صنایع دستی استان افزود: ما در استان هنرمندان زیادی در زمینه صنایع دستی داریم که نقش اتاق بازرگانی در نهادینه کردن صادرات محصولات صنایع دستی بسیار حائز اهمیت بوده و برای این منظور باید برنامه ریزی‌های دقیقی انجام دهیم.
رضائیان شورای گفتگوی اتاق بازرگانی را بهترین محل برای طرح موضوعات فعالین صنایع دستی عنوان نموده و افزود:با توجه به وجود سرمایه گذاران علاقه مند و پرتوان در صنعت گردشگری و مواجه شدن این افراد با مشکلات و موانع مختلف می‌توان با دعوت از این سرمایه گذاران در شورای گفتگوی اتاق بازرگانی نسبت به حل معضلات فراروی آنها تصمیمات خوبی اتخاذ نمود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان نیز با مثبت ارزیابی نمودن این دیدارها گفت: زمینه‌های زیادی در توسعه صنایع دستی برای همکاری مشترک وجود دارد که ما آماده هرگونه همکاری هستیم.
رضائیان با اشاره به حمایت از سرمایه گذاران اظهار کرد :در وضعیت کنونی بایستی از سرمایه گذاران حمایت کنیم و بویژه افرادی که در صنایع دستی سرمایه گذاری می‌کنند بایستی از بسته‌های حمایتی دولت بهره مند شوند.
وی با اعلام آمادگی برای دعوت از سرمایه گذاران تصریح کرد:ما آماده برگزاری جلسه شورای گفتگو با حضور سرمایه گذاران بخش گردشگری و صنایع دستی بوده و می‌توانیم در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از توان آنها برای معرفی قابلیت‌های استان گیلان استفاده نمائیم.
در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری اتاق بازرگانی با اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان امضا شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.