کد خبر : 14353
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

معصومه نیک‌کار

رایزنی شهردار رشت در پایتخت به منظورجذب اعتبارات کارخانه زباله سوز

رایزنی شهردار رشت در پایتخت به منظورجذب اعتبارات کارخانه زباله سوز
پس از تزریق بودجه موردنیاز در مدت حدود ۲/۵ تا ۳ سال کارخانه زباله سوز را راه اندازی کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
با تشکیل جلسه در دفتر مدیرکل خدمات شهری و محیط زیست سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور ؛ رایزنی شهردار در پایتخت به منظور حل و فصل جذب اعتبارات کارخانه زباله سوز رشت صورت گرفت.
به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، جلسه پیگیری حل و فصل جذب اعتبارات کارخانه زباله سوز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ با حضور رحیم شوقی شهردار رشت، مسعود احمدی مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور،مدیرعامل پسماند شهرداری رست و مدیران شرکت سرمایه گذاری TTS در تهران برگزار شد.
در سایه اتحاد و همدلی مسئولان استانی، استاندار محترم، نمایندگان گیلان به ویژه شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در جذب اعتبارات ملی برای احداث کارخانه زباله سوز رشت حائز اهمیت بوده و در این راستا مدیران شرکت TTS متعهد شدند پس از تزریق بودجه موردنیاز در مدت حدود ۲/۵ تا ۳ سال کارخانه زباله سوز را راه اندازی کنند.
احداث سوله کارخانه زباله سوز رشت در محل شرکت کود آلی گیلان مراحل پایانی را طی می کند و با فعالیت این کارخانه حجم بسیاری از معضل پسماند رشت برطرف می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.