کد خبر : 17729
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

با حضور استاندار گیلان:پست رضوانشهر و اتصالات آن افتتاح و به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار گیلان:پست رضوانشهر و اتصالات آن افتتاح و به بهره‌برداری رسید
استاندار گیلان:از شرکت برق منطقه ای گیلان بخاطر کار خوب و ارزنده در خصوص تعامل بسیار خوب با رسانه‌ها قدردانی می‌کنم.

به گزارش پویشگران گیل:
بهمن داراب زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در آیین افتتاح این دو پروژه با بیان این مطلب، گفت: با بهره برداری از پروژه پست سیار 63.20 کیلوولت رضوانشهر و بطور همزمان پروژه اتصالات 63 کیلوولت تغذیه کننده پست سیار رضوانشهر در هفته پدافند غیرعامل در شهرستان رضوانشهر، نیاز برق منطقه تا 5 سال آینده تامین خواهد شد و زیر ساخت لازم برای توسعه سایر بخش‌ها فراهم است.
وی افزود: این پروژه‌ها با هدف افزایش قابلیت اطمینان سطح فوق توزیع شهرستان رضوانشهر، سرویس دهی مطلوب به مشترکان شرکت توزیع و رفع مشکل افت ولتاژ در شبکه توزیع و ارتقای پایداری شبکه به بهره برداری رسیدند.
داراب زاده افزود: با توجه به توسعه روزافزون شهری، مهاجرت گسترده و افزایش مصرف برق در سطح استان و البته این شهرستان، جلوگيري از بروز خاموشي هاي گسترده بخصوص در پیک بار و شرایط بحرانی شبکه و همچنين ايجاد ظرفيت هاي مناسب جهت تامين برق مطمئن متقاضيان آتي انشعابات برق (بر اساس مطالعات رشد بار) از دیگر اهداف این پروژه ها بوده که از اهمیت بسزا و حیاتی برخوردارند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: برای این پروژه‌ها که در سال جاری شروع و به اتمام رسید 760 میلیارد ریال سرمایه گذاری شد.
وی افزود:حفر کانال زیرزمینی در عرض جاده اصلی انزلی به رضوانشهر برای لوله گذاری جهت عبور خط انتقال برق، که در طول شبانه روز پرتردد می باشد، تجربه ای بود که برای اولین بار در استان و با موفقیت انجام شد.
داراب زاده گفت: ماسه ای بودن منطقه حفر کانال و ریزش مداوم دیواره کانال موجب دوباره کاری و طولانی شدن فرایند اجرای پروژه شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با توجه به زیر ساخت موجود برای استقرار پست سیار، اگر منابع کافی در اختیار باشد آمادگی لازم برای احداث پست دائم در محل وجود دارد.
وی ضمن قدردانی از تلاش مستمر و پیگیری‌های مداوم فرماندار رضوانشهر در خصوص پیشبرد سریع پروژه های شرکت، افزود: بانک ها از منایع خوبی برخوردارند و انتظار می روند در اینگونه پروژه ها که نقش محوری در توسعه استان دارند، مشارکت کنند.
محمد یاری نماینده مردم شريف شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و همکارانشان، گفت: از اجرای پروژه‌های برق قدردانی می کنم و امیدوارم این خدمات، مستمر باشد تا مردم عزیز در زندگی روزمره از آن بهره مند شوند.
وی افزود: ساحل دریا متعلق به مردم است و باید از آن برای خدمت رسانی به مردم، بهره لازم را ببریم.
اسدالله عباسی استاندار گیلان در این آیین ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: از مجموعه شرکت برق منطقه ای گیلان قدردانی می کنم که بطور شبانه روزی برای خدمت صادقانه به مردم تلاش می کنند و در بخش زیرساخت‌های برق به خوبی عمل کرده و موفق بوده اند.
وی افزود: در توسعه زیرساخت‌ها موفق بوده ایم و از سرعت خوبی برخورداریم و باید تلاش کنیم تا امکانات رفاهی را برای مردم عزیزمان تأمین کنیم و به قول‌ها و وعده‌های خود عمل کنیم.
عباسی گفت:استان گیلان، استانی گردش پذیر است و این مزیت نسبی استان است و باید از آن برای رشد و توسعه استان نهایت استفاده را ببریم که این مهم با ارائه خدمات بهینه و مطلوب به گردشگران در تمامی بخش های آب، برق، راه و … محقق خواهد شد.
استاندار با اشاره به هفته پدافند غیرعامل گفت: باید در احداث و ساخت زیرساخت ها به مصون بودن آنها از ضربه دشمنان فکر کنیم.
وی افزود: همچنین پروژه‌های زیرساختی باید در مقابل حوادث طبیعی مثل، سیل، زلزله، برف، طوفان و … مقاوم باشند.
عباسی گفت: از شرکت برق منطقه ای گیلان بخاطر کار خوب و ارزنده در خصوص تعامل بسیار خوب با رسانه‌ها قدردانی می‌کنم و انتظار دارم این روند مستمر و ادامه دار باشد.
در پایان این آیین، پروژه پست سیار 63.20 کیلوولت رضوانشهر و بطور همزمان پروژه اتصالات 63 کیلوولت تغذیه کننده پست سیار رضوانشهر، رسما از سوی استاندار گیلان مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.